Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tulopuolella cossun originaali teräspunos. Paluupuolella 16mm kupariputki ja hydrauliikkaletku. Ovat toimineet.
Kunnon teräspunosletku littimillä on varmin tapa sinne tulopuolelle kuuman ahtimen päälle, halpa palovakuutus. Tästä varmaan syntyy taas väittely miksi hydrauliikkaletku on painepuolelle parempaa kuin teräspunos
Hydrauliputkella (rautaa) anturin t-haarasta turbolle, paluu hydrauliikkaletkulla öljypohjaan.
Turbon paluussa on 10cm rautaputkea ennen letkua, ihan vaan varalta lämmönsiirtymisen vuoksi.
Aksu kirjoitti:kysykääpäs paljonko se normaali hydrauliletku kestää lämpöä siis öljylle jatkuvassa käytössä
40-100+selssiusta, näytti hiflexin hydrauliikkatarvikeluettelo mulle. 100Astetta on melko vähän tuohon käyttöön, painetta ne sitten kestääkin melko paljon.
Ja Bootsille tiedoksi: Kyseessä oli hydrauliikkaletku teräspunosvahvistuksella.
Kyllä löytyy parempaa kuin nuo hydroletkut.
Itsellä on teräspunos päällä ja sisällä teflonletku,lämmönkestö +200 C
Taitaa esim. cossun alkuperäinenkin olla jotain vastaavaa.Mun mielestä kun liikutaan liian lähellä tuota letkun max lämpöä niin teetin kunnon punos letun eikä se projekti muutamaan kymppiin kaatunut.h
mun toi hydrauliikka letku kestää noin 90 astetta ja 19bar painetta aattelin siint tehä paluu letkun..mut kylhän se varmaa kestää enemmän ku ton 90?? ku siäl ei oo kovin paljo painettakaa..