Sivu 1/1
					
				Sierra Mk1 tai 2 mittoja?
				Lähetetty: 31 Tammi 2006 19:06
				Kirjoittaja Bootsi
				Jos jollain sattuis oleen Sierra silleen sopivasti että vois käydä mittaamassa..
-Etuiskareiden yläpään etäisyyden toisistaan? (iskarin tapista <--> toiseen)
-Etupalkin reikien väli. (alatukivarren kiinnitys pultista <--> toiseen)
Etukäteen kiitollinen. 

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 31 Tammi 2006 19:46
				Kirjoittaja Kessi
				Onkos Sierra saanu niitin etukulmaan??
			 
			
					
				
				Lähetetty: 31 Tammi 2006 19:54
				Kirjoittaja Bootsi
				Kessi kirjoitti:Onkos Sierra saanu niitin etukulmaan??
Ei suinkaan.. ja on tuossa nelikossa muutenkin eri mitat. 
 
Jokkis Escoon Sierran tolppia sovitellaan..
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 01 Helmi 2006 20:11
				Kirjoittaja Bootsi
				Käykääs ny joku mittaamassa, että pääsee jatkamaan projektia. 
 
(lipsahtipa ihan väärään paikkaan tää koko juttu 

 )
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 01 Helmi 2006 21:30
				Kirjoittaja TeRoK
				Mää voin huomenna mittailla ellei kukaan ennen ehdi. Nyt ei viitti enää saunasta tulleena hipsiä autokatokseen. 

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 02 Helmi 2006 20:54
				Kirjoittaja TeRoK
				...ttu kun meni sähkömessuilla myöhään. Katon ne sitte huomenna...
			 
			
					
				
				Lähetetty: 03 Helmi 2006 10:06
				Kirjoittaja avoesco
				Jatketaan tähän vaik 
 
Eli tämmönen kysymys olis et onko keula sama 86 normi ja xr4 sierrassa iskarin yläpäät jne.....
Tuossa aikasemmin oli jo kerrottu et 4 vedoissa on ainaki eroa mutta onko nuo xr4:loset kaikki nelikkoja 

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 03 Helmi 2006 10:14
				Kirjoittaja Jaakko85
				avoesco kirjoitti:Jatketaan tähän vaik 
 
Eli tämmönen kysymys olis et onko keula sama 86 normi ja xr4 sierrassa iskarin yläpäät jne.....
Tuossa aikasemmin oli jo kerrottu et 4 vedoissa on ainaki eroa mutta onko nuo xr4:loset kaikki nelikkoja 

 
Kaikki Xr4i:t ovat takavetoja ja kaikki xr4x4i:t nelikkoja  
 
Tietääkseni itse korissa ei ole mitään eroa 4wd vs. 2wd, kaikessa muussa sitten oikeastaan on eroja ja melko paljonkin.
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 03 Helmi 2006 11:35
				Kirjoittaja avoesco
				Mistäs ton tunnistaa kumpi on 4wd vai taka tuuppari on kun ei oo ku pelkkä tyhjä puoliks paloteltu hylsy jäljellä 

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 03 Helmi 2006 11:54
				Kirjoittaja Jaakko85
				Mk1 iskarin yläpäiden orig suojakuppien päistä mitattuna 98cm, saattaa heittää 0.5-1cm koska mittasin yksin niin toinenpää ei pysynyt välttämättä ihan kohdallaan. Mitatkaapa muutkin niin näkee kuin kierossa kori on  

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 03 Helmi 2006 16:35
				Kirjoittaja Bootsi
				Jaakko85 kirjoitti:Mk1 iskarin yläpäiden orig suojakuppien päistä mitattuna 98cm, saattaa heittää 0.5-1cm koska mittasin yksin niin toinenpää ei pysynyt välttämättä ihan kohdallaan. Mitatkaapa muutkin niin näkee kuin kierossa kori on  

 
Vielä kun sais tuon palkin reikien etäisyyden? (alatukivarren kiinnitys pultit)
Yläpäänmitat olisin saanut omastakin sierrasta mutta tuo alapää??
Nelikon korissa eroa laatikon tunnelissa.. jakolaatikolle lisä tila. 

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 03 Helmi 2006 17:43
				Kirjoittaja Jaakko85
				Bootsi kirjoitti:
Vielä kun sais tuon palkin reikien etäisyyden? (alatukivarren kiinnitys pultit)
Yläpäänmitat olisin saanut omastakin sierrasta mutta tuo alapää??
Nelikon korissa eroa laatikon tunnelissa.. jakolaatikolle lisä tila. 

 
Hitto, unohdin tuon vaihteistotunnelin eron ihan kokonaan. Eli 4wd korin erottaa takavetoisesta ainakin tuo jakolaatikkoa varten oleva lisäkyhmy vänkärin jalkatilassa.
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 03 Helmi 2006 19:39
				Kirjoittaja Bootsi
				Jaakko85 kirjoitti:
Hitto, unohdin tuon vaihteistotunnelin eron ihan kokonaan. Eli 4wd korin erottaa takavetoisesta ainakin tuo jakolaatikkoa varten oleva lisäkyhmy vänkärin jalkatilassa.
Mutta saattaapi olla myös automaatin koppa.. sama möykky löytyy niistäkin. 
