Onko olemassa mitään kikka kolmosta, eli halpaa ja hyvää kun esko ei lämpene sisältä. Puhallin toimii, termostaatti ja tiivisteet vaihdettu, jäähdyttimen puhdistus tehty ja uudet litkut laitettu. Siltikään ei puhalla kuin haaleaa ilmaa.
Onko ainoa vaihtoehto kennon vaihto?
Paljonkos muuten maksaa kuskin penkin lämmittimen vastukset?
Escort -89 1,6 GT kylmä kun siperiassa
Ota vielä kerran se kenno irti,jos ei muuten pääse kokeilemaan
että lämpeneekö se kenno niinkuin pitääkin..
"lattiasta kattoon".
Onko nestettä ihan varmasti tarpeeksi siellä järjestelmässä?
Jos nuo on kunnossa niin sitten se falskaa jostain putkista/läpistä
sieltä mistä se ilma kulkee.
Tai joku vipu on väärässä asennossa
että lämpeneekö se kenno niinkuin pitääkin..
"lattiasta kattoon".
Onko nestettä ihan varmasti tarpeeksi siellä järjestelmässä?
Jos nuo on kunnossa niin sitten se falskaa jostain putkista/läpistä
sieltä mistä se ilma kulkee.
Tai joku vipu on väärässä asennossa

ei sieltä mitään junia t...
en ole ottanut kennoa koskaan irti, joten otetaanko se puhaltimen moottorin alta pois konetilan kautta, vai puretaanko se sisäkautta. Moottoritilan puolella ollut aukko vaikutti niin pieneltä?
Nesteitä järjestelmässä on riittävästi.
Voiko sitä kennoa puhdistaa jollain kotikonsteilla?jos se ei lämpiä "lattiasta kattoon"?
Ongelma tuntuu vaan erikoiselta kun laitan puhaltimen 1 asentoon, niin kuuma ilma virtaa mutta 2 ja 3 asennossa se viilenee heti lähes kylmäksi?
Apu olisi erittäin tervetullutta
t:7. päivä fordistina
Nesteitä järjestelmässä on riittävästi.
Voiko sitä kennoa puhdistaa jollain kotikonsteilla?jos se ei lämpiä "lattiasta kattoon"?
Ongelma tuntuu vaan erikoiselta kun laitan puhaltimen 1 asentoon, niin kuuma ilma virtaa mutta 2 ja 3 asennossa se viilenee heti lähes kylmäksi?
Apu olisi erittäin tervetullutta
t:7. päivä fordistina
no pienen taustatutkimuksen jälkeen selvisi, että edellinen omistaja oli juuri vaihtanut termarin ja kotelon, koska kuula oli lähtenyt kävelemään.
Testasin letkujen paikan vaihtoa kennon päästä, se toimi, lämpöä alkoi tulemaan sisään, mutta moottorin lämpö heittelee mittarin mukaan aika paljon. Yritin ottaa ilmaa pois järjestelmästä ja se auttoi hieman.
Onkos siihen ilmaamiseen mitään hyvää konstia?
Lisäksi ongelmana tai ominaisuutena?? on että pienillä kierroksilla kuten esim tyhjäkäynnillä lämpöä ei tule paljoakaan, mutta heti kun kone ottaa kierroksia, alkaa tulla kuumaa ilmaa, mistä tällainen voisi johtua?
Onko vesipumppu mahdollinen syy, siellä esim propellista mennyt pari siipeä? onkos kellään tietoa tai aavistusta?
Testasin letkujen paikan vaihtoa kennon päästä, se toimi, lämpöä alkoi tulemaan sisään, mutta moottorin lämpö heittelee mittarin mukaan aika paljon. Yritin ottaa ilmaa pois järjestelmästä ja se auttoi hieman.
Onkos siihen ilmaamiseen mitään hyvää konstia?
Lisäksi ongelmana tai ominaisuutena?? on että pienillä kierroksilla kuten esim tyhjäkäynnillä lämpöä ei tule paljoakaan, mutta heti kun kone ottaa kierroksia, alkaa tulla kuumaa ilmaa, mistä tällainen voisi johtua?
Onko vesipumppu mahdollinen syy, siellä esim propellista mennyt pari siipeä? onkos kellään tietoa tai aavistusta?