-97 v6 Mondeon
Lähetetty: 27 Tammi 2006 19:56
Katsastuksen jarrupenkissä pamahti toinen taka jarruputki.
Ylimääräisiä jatkoja kun ei saa tehdä, niin nyt täytyy purkaa puoli autoa
yhden putken vuoksi, koska ABS yksikkö on hankalimmassa paikassa jarrusylinterin ja ohj.vaihteen välissä. 6 kone täyttää konehuoneen täydellisesti. Imusarjan lisäksi tuli irroitettua pakokaasun kierrätysputki pakosarjan ja imusarjan välistä. Imukanavat on paksun karstan peitossa.
Koneesta on aiemmin tulpattu kierrätys imusarjan puolelta "sokealla" laippatiivisteellä. jos koko putken poistaa niin mitä muita toimenpiteitä tarvitaan kuin tulppaukset? väliputkesta haarautuu kaksi pienenpää letkua EGR:ään. (pakokaasun painetunnistin) EGR:ään menee useampi johto... Mitä jos tunnistin ei enää saa painetta?? Meneekö "älli" sekaisin??
Kiitos asiallisista vastauksista..
Ylimääräisiä jatkoja kun ei saa tehdä, niin nyt täytyy purkaa puoli autoa
yhden putken vuoksi, koska ABS yksikkö on hankalimmassa paikassa jarrusylinterin ja ohj.vaihteen välissä. 6 kone täyttää konehuoneen täydellisesti. Imusarjan lisäksi tuli irroitettua pakokaasun kierrätysputki pakosarjan ja imusarjan välistä. Imukanavat on paksun karstan peitossa.
Koneesta on aiemmin tulpattu kierrätys imusarjan puolelta "sokealla" laippatiivisteellä. jos koko putken poistaa niin mitä muita toimenpiteitä tarvitaan kuin tulppaukset? väliputkesta haarautuu kaksi pienenpää letkua EGR:ään. (pakokaasun painetunnistin) EGR:ään menee useampi johto... Mitä jos tunnistin ei enää saa painetta?? Meneekö "älli" sekaisin??
Kiitos asiallisista vastauksista..