Sivu 1/1

Mk1 sierran kansityö + jakopää

Lähetetty: 08 Elo 2013 15:59
Kirjoittaja m4ketech
Moikka,

Eli kun nyt kohta ajankohtasena on tuo kannen irroitus ja muutenkin tiivisteiden vaihto. Kysyn nyt vaan että pitääkö kantta pakosti edes oikaista jos se ei kuitenkaan nyt vuoda tai mitään? Tutulla olis pelit ja vehkeet muuhun muttei kannen hiontaan/oikomiseen/madaltamiseen.

Sama jakopäässä, uskaltaako laittaa vanhat hilppeet takaisin vai pitääkö kiristin uusia tai koko setti samalla? Koitan viellä tarkistaa paremmin noi hihnan merkinnät mutta näytti olevan vaihdettu 2012...

Re: Mk1 sierran kansityö + jakopää

Lähetetty: 08 Elo 2013 16:30
Kirjoittaja duckworth
Kyllähän kansi olisi viisasta tasohioa kun se irti käytetään, vaikkei vuodakaan tai ole kiero. Jakoremminkiristin kannattaa uusia, maksaa sen 50e. Voihan se vanha kiristinkin kestää ja esim. itse cruisailin vuosia vaan vaihtamalla pelkän remmin. Mutta viimeaikoina oon vaihtanu suosiolla kaikki hilut, ihan luotettavuuden vuoksi.

Re: Mk1 sierran kansityö + jakopää

Lähetetty: 08 Elo 2013 19:49
Kirjoittaja m4ketech
duckworth kirjoitti:Kyllähän kansi olisi viisasta tasohioa kun se irti käytetään, vaikkei vuodakaan tai ole kiero. Jakoremminkiristin kannattaa uusia, maksaa sen 50e. Voihan se vanha kiristinkin kestää ja esim. itse cruisailin vuosia vaan vaihtamalla pelkän remmin. Mutta viimeaikoina oon vaihtanu suosiolla kaikki hilut, ihan luotettavuuden vuoksi.
Kiristin 50e ja koko remmipaketti 29,90 sis. kiristimen :shock:

Re: Mk1 sierran kansityö + jakopää

Lähetetty: 08 Elo 2013 22:02
Kirjoittaja duckworth
Voi olla edullisempiakin, INA-merkkiset kiristimet maksaa meilläpäin myyjästä riipuen 40-50 euroa. Noista sarjoista en tiedä? Itse käyttänyt hihnana Ford orkkista en tarvikkeita, vaikkei niissä mitään huonoa olisikaan.