Sivu 1/1

weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 20 Touko 2013 23:17
Kirjoittaja ford sierra 89vm
Elikkä mitähän noihin kahteen letkunpaikkaan oikeen tulee tai mihin ne menee?? viisaammat kertokoon :D

kuvaa--> http://kuvaton.com/k/Y6nH.jpg
kuvaa--> http://kuvaton.com/k/Y6ns.jpg

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 21 Touko 2013 14:28
Kirjoittaja Mondeomies
Vakuumiletkuille? Jos aihe kiinnostaa paljonkin niin voin katsoa weber-korjauskirjasta mitä noi on

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 21 Touko 2013 22:48
Kirjoittaja ford sierra 89vm
Ois kyl hyvä jos sais tietää et mihin noi pitäs kiinni laittaa ku jos niitä ei tuki niin auto ei oikeen kunnolla pelaa ja kun on tukittuna nii pelaa jotenki :roll:

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 21 Touko 2013 23:39
Kirjoittaja anon
Muistelisin että ilmanputsarin kotelossa on ainakin yksi paikka alipaine letkulle.

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 22 Touko 2013 17:39
Kirjoittaja ford sierra 89vm
Sinne ilmanputsariin menee ainaki yks letku imusarjasta..

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 22 Touko 2013 20:30
Kirjoittaja emax
[mutu] että toi ylempi liikuttais anti-stall kalvoa joka antaa huikan jos kone meinaa sammua. Ja alemmasta menis letku siihen joko suoraan, tai lämpöventtiilin kautta[/mutu]
Voiko joku vahvistaa?

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 23 Touko 2013 18:19
Kirjoittaja vtormane
Alemman kuvan letkulähtö menee virranjakajan alipainekellolle. Ylemmän kuvan anti-stall tarvii nähtävästi alipaineen imusarjalta.

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 24 Touko 2013 19:28
Kirjoittaja emax
Niinpäs muuten taitaa ollakki.
Muistelin että tuosta alemmasta menis poraus läppien alle, mutta se tais ollakki dfth:ssa.

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 02 Kesä 2013 14:41
Kirjoittaja ford sierra 89vm
Elikkä laiton tuon toisen alipainekellolle ja toisen imusarjaan kiinni nii auto rupes röpöttää aika hurhasti matalilla kieroksilla tosikorkeilla sit taas pelitti ja auto rupes puskee kunnolla mustaa/sinistäsavua putkesta :D

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 10 Kesä 2013 21:29
Kirjoittaja ford sierra 89vm
Jaahas tais sitten selvitä tuo miksi rupes savuttelee ku laitto letkut kiinni :roll: oli meinaa lisärikastuslaitteen kalvo repeytyny ja sit oli myös rikastimen alipainesäätimen kalvo revenny ja kuihtunu :mrgreen: Hauskinta on että NIKO SALO joka tuon kaasuttimen minulle myi nettivaraosassa sano että kyseinen kaasutin on täysin toimiva..

Mistähän mahtaa uuet löytyä?

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 10 Kesä 2013 23:45
Kirjoittaja anon
Moposport
Free technics
Kaasutin expert

Näistä luulis löytyvän.

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 11 Kesä 2013 07:38
Kirjoittaja tursas
Tää nyt menee vähän Niksi-Pirkaksi, mutta joku TI-Sierra-aktiivi paikkaili niitä kalvoja polkupyörän kumin paikoilla, tiedä sitten voisko niitä kalvoja muutenkin väsätä itte leikkaamalla jostain kumihanskoista tms..? 8)

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 28 Kesä 2013 18:06
Kirjoittaja ford sierra 89vm
Hyvin osaa hoitaa tuo moposportin väki tilaukset.. laitoin kyselyy niille kyseisistä osista ja väittivät että kyllä löytyy pitkän odotuksen jälkeen tulee osat kotiin maksaa sen 47,90e lähetyskuluineen avaan paketin ja siellä olevat osat ei ole edes sinne päinkään... noh laitoin viestiä takasin että nuo osat ei ole sinne päinkään ja pistin myös kuvaa vanhoista kalvoista, sanoivat juu kyllä löytyy että lähetä vaan väärät takaisin, noh sitten kun tuli paketti niin tuo antistall kalvo oli oikea mutta olivat v*ittu laittaneet mulle dfth:n ryyppy kalvon.. Eihän tässä ole menny ku se 2vk

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 28 Kesä 2013 21:05
Kirjoittaja Foordson
Siirry edes hieman lähemmäs nykyaikaa ja nakkaa se kaasari vttuun 8)

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 28 Kesä 2013 23:48
Kirjoittaja anon
Empä huomannut lisätä että, kaasutin expert on näistä ammattitaitoisin paikka.

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 30 Kesä 2013 14:20
Kirjoittaja ford sierra 89vm
ihan turhaa lähtee alkuperäistä kaasutin vanhusta lähtee muuntelemaan ennemmin pidän alkuperäis kunnossa. Kaasutin expertiä suosittelen itekki.

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 07 Elo 2013 20:49
Kirjoittaja ford sierra 89vm
Nyt on uuet kalvot kiinni ja käyntiin ku yritti laittaa nii rupes liekkiä heittää kaasarista :shock:

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 11 Elo 2013 00:24
Kirjoittaja papagenu
Sulla on sytytys liian aikasella tai jako viturallaan

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 15 Elo 2013 11:36
Kirjoittaja ford sierra 89vm
Mitehä se jako tai sytytys ny itteksee yhtäkkii rupee muuttumaa? on meinaa lampulla säädetty.

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 16 Elo 2013 15:34
Kirjoittaja tursas
ford sierra 89vm kirjoitti:Nyt on uuet kalvot kiinni ja käyntiin ku yritti laittaa nii rupes liekkiä heittää kaasarista :shock:
Olen huomannu sen, että se potkii liekkiä takaisin kaasarista, ellei ilmanputsari totterö ole päällä, tiedä sitten.

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 04 Marras 2013 21:20
Kirjoittaja ford sierra 89vm
Semmonen kumma homma että nyt ku auton pistää käyntiin ja nopeasti survot kaasunpohjaa auto moooa ja tahtoo sammua mutta kun herättelee ja polkasee nii kyllä kiertää ajossa sitte ku lähtee kiihdyttelee nii pintakaasulla toimii mutta sitte ku rupee painaa kaasua nii tahtoo hyytyä mutta heti ku päästä vähän kaasua nii liikkuu taas.

Auto on tollee leimattu että päästöistä meniläpi ilman mitää ongelmia, sytkä lampulla säädetty,ja nuo alipaineletkut ohjeitten mukaa laitettu...
motti on vakio 2l ohc dgav vai oliko dgv kaasarilla.

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 04 Marras 2013 21:43
Kirjoittaja anon
Pari asiaa tuli mieleen noista oireista.Onko kiihdytyspumpun kalvo asennettu oikein, onko oikea osa.

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 10 Marras 2013 18:26
Kirjoittaja ford sierra 89vm
On oikea osa ja oikein asennettu

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 11 Marras 2013 14:46
Kirjoittaja tursas
Joskus aiemmin ollu vikaa jollain siinä toisio(ala)kaasuläpän alipainesäätimessä. Se on semmonen pyöreä ufo kaasarin sivussa jonka päällä lukee Weber. Se avaa sitä alaläppää alipaineella, ellei ole varsi jumissa tai kalvo puhki. Ellei alaläppä aukee, se alkaa tukehtua ja booaa.

Re: weber dgav:sta pari kysymystä.

Lähetetty: 14 Marras 2013 20:41
Kirjoittaja emax
Kun painat kaasua, vaikka moottori sammuksis, niin ruikkaako kiihdytys pumppu tavaraa kurkkuihin?