Sivu 1/1

mk4 Escon tööttiongelma.

Lähetetty: 14 Touko 2013 19:14
Kirjoittaja Mondeomies
Tuli hommattua tollanen ´87 avoesco ja ihmettelin miksi töötti toimii vaan ratin ollessa tietyssä asennossa. Autossa on momon ralliratti ja kun sen repisin irti niin keskiössä on kaksi metallikehystä joiden pitäisi ottaa kiinni ohjauspylväässä oleviin hiiliin.
No toinen hiilistä on sen verran kulunut ettei kontaktia oikeen tunnu saavan vaikka ruikkisin elektroniikan putsausaineella koko hökötyksen.

Tietääkö kukaan mistä mokomia hiiliä saa ostaa vai pitääkö tehdä joku MacGyver-ratkaisu?

Re: mk4 Escon tööttiongelma.

Lähetetty: 17 Touko 2013 19:51
Kirjoittaja Jyde
Jossain vanhassa nipponissa sai liukurengasta korotettua laittamalla rikkoja alle, en sitten tiedä onnistuuko se tuossa mallissa.

Re: mk4 Escon tööttiongelma.

Lähetetty: 19 Touko 2013 09:34
Kirjoittaja Mondeomies
Muuten vois toimii mut ne liukurenkaat on koko keskiön kehän kokoisia ja ilmeisen kiinteitä..

Re: mk4 Escon tööttiongelma.

Lähetetty: 22 Touko 2013 14:49
Kirjoittaja Tessu
Kysyppäs katsurilta että saako laittaa omaa töötin nappulaa esim.siihen samaan koteloon mikä on ratin ympärillä?
Kaverilla anto laittaa Mazdapakuun sanoi että käyhän se kun vaan läheltä löytyy!
Paljon helpompi hommakin kuin alkaa sitä liukuosaa korjaamaan,nappula jonnekkin ja vaikka viel punanen ja siihen töötin logo niin varmasti käy

Re: mk4 Escon tööttiongelma.

Lähetetty: 22 Touko 2013 16:15
Kirjoittaja Mondeomies
Kyllähän se töötti saa olla muuallakin ku ratin keskellä. Mk3-escoissahan se on viiksen päässä. Meinaan vaan olla raiskaamatta tota mun avo-escoa joten vain orkkisratkaisu tai piilossa oleva MacGyver-ratkaisu käy laatuun.