Sivu 1/1

CVH kansien eroavaisuudet.

Lähetetty: 17 Huhti 2013 20:43
Kirjoittaja VillM
Oiskohan jollaki varmaa tietoa näitten kansien risteyttämisestä?

Eli tilanne, tarvisin kannen aihioksi johon voisi kasailla kireämmän nokan yms hilut ja muutokset valmiiksi ja heittää joskus paikoilleen.

Se tulisi tuohon minun mk4 cabriolettiin, joka on xr3i K-Jet mekaanisella ruutalla.

Elikkä elikkä, mikä kansi tuohon olisi nyt paras/soveltuva? Tietty samanlainen käy, mutta oliko näin että mk3 1.6 kaasari eskortin kansi olisi toimiva tuossa, mutta taas mk4 kaasari kansi ei?

Näin mulle on joskus vinkattu täällä, mutta kun kansia selailin ja kyselin netistä niin myyjä väitti, että mk3 ja mk4 1.6 kaasari kansissa ei ole mitään eroa? :?

Voi tarjota sopivaa jos pyörii nurkissa... :wink:

Re: CVH kansien eroavaisuudet.

Lähetetty: 18 Huhti 2013 21:37
Kirjoittaja emax
Hemi kansi käy. Muuten joudut vaihtaa männätkin.
Eli tämän näköinen käy
http://www.fastfords.org.uk/pics/hemihead.jpg

Tämän näköinen (lean burn=laihaseos) ei käy
http://www.vulcanengines.com/images/bro ... _large.jpg

Mk4 1.6 kaasari escorteissa on myös tuota laihaseos kantta. Samaltahan ne näyttää päälleppäin. Numeroista vois erottaa, jos joku niistä tietää..
1.6 fwd ruisku kansi on aina hemi.
Mk3 Esco, ei oo ainakaan mulla tullu yhtäkään laiha seos cvh:ta vielä vastaan.

Re: CVH kansien eroavaisuudet.

Lähetetty: 23 Tammi 2014 20:50
Kirjoittaja H3NKK@
Moro! Kirjoitan tähän kun oli jo valmiina tämmöinen aihe. Elikkäs ostin xr3i viilatun kannen,eli eikös se ole hemi kansi? Nyt tuli mieleen että sopiiko se alakerran kanssa yhteen? Eli koneena on 1989 vuosimallin orionista otettu kaasarikone,tällä hetkellä ruisku, eli käykö männät yhteen tämän kannen kanssa?Joku viisaampi voisi kertoa,kiitos! :)

Re: CVH kansien eroavaisuudet.

Lähetetty: 24 Tammi 2014 19:58
Kirjoittaja emax
Jos alunperin kaasarikone, niin epäilen että ei. Taikka fyysisesti sopii kyllä, mutta puristukset pienenee.
Hommaa sen kannen kaveriksi 1.3 cvh:n männät niin puristukset nousee kivasti.