Sivu 1/1
Sierran kierrosrajoittaja???
Lähetetty: 17 Tammi 2006 13:02
Kirjoittaja Toniska
Niin gti sivul ei kettään vastannu joten kysyn täältä...
Eli saakos tota säädettyä jotenkin??? Eli vaikka vähän pienemmille kierroksille??? Entäs saakos sen tiheyttä säädettyä???
Lähetetty: 17 Tammi 2006 13:05
Kirjoittaja KimmoKorhonen
En tiä muusta ku et omassa iS:ssä (Ninnkuin kaikissa ruiskuissa) Se on ohjelmoitu boksiin. Pystyyhän sitä sieltäkin muuttamaan koodia, mut taitoa tarvii jo vähän enemmän.. Vinkki: Megasquirt vaan autoon kiinni ni saat säädettyä paljon muutakin.. Ja sitä ei vissiin kannata radikaalisti muuttaa. Isot pojat sanonu et ei ohc kestä edes 7000rpm pitemmässä käytössä..
-Kimmo-
Lähetetty: 17 Tammi 2006 13:24
Kirjoittaja Toniska
Ei kestä 7000rpm pidemmässä käytössä

Täytyy varmaan rajoittaa rajoittajan käyttöä.... Niin ja mulla on kaasari kone....
Lähetetty: 17 Tammi 2006 14:58
Kirjoittaja ft79
eipä tota kaasari koneisen boxia oikeen voi säätää...
mutta onhan noita erillisiä rajottajia.....

Lähetetty: 17 Tammi 2006 17:50
Kirjoittaja evolution
siinä pienessä mustassa mötiskässä mikä on niissä kaasaripeleissä ei ainakaan ole rajoitinta.
isommissa motocrafteissa on, eli jos haluat rajoittajan pois muutat sytkän siihen boschilaiseen
Lähetetty: 17 Tammi 2006 19:27
Kirjoittaja nprteam
Mikähän vika siinä tehtaan asetuksessa on? Ei se 7k niin paljoa ole.
Lähetetty: 17 Tammi 2006 19:39
Kirjoittaja ft79
ei... helposti sen sinne kierrättää...
mutkaan sopivaa vauhtia ja kaasu pohjaan..
juur kun rupee pääsee vauhtiin niin pitää jo
hakee isompaa.....

Lähetetty: 17 Tammi 2006 20:04
Kirjoittaja Toniska
nprteam kirjoitti:Mikähän vika siinä tehtaan asetuksessa on? Ei se 7k niin paljoa ole.
Pelkään et kone hajoo...
Lähetetty: 17 Tammi 2006 20:46
Kirjoittaja ft79
ei se hajoo... ja ajeletko päivät pitkät
rajottajalla asti.... vai onko sulla joku 3 vaihteinen loota....
kyllä toi ohari kestää kierrättää mekaaniselle rajottajalle asti...
(venttiilit sekoo jne..)
Lähetetty: 17 Tammi 2006 20:57
Kirjoittaja evolution
ei se ohari niin helposti hajoo, ainoa mikä ekana antaa periksi on kukot ja sitten voi se takimmainen nokkapukki murtua jos on oikein rajut venajouset.
omanikin laulaa komiasti vielä 7500 jälkeenkin talvella kun on sopivat kelit niin se jenkakello pysyy välillä ihan hyvän tovin 7000 ja 8000 tuhannen välillä
Lähetetty: 17 Tammi 2006 21:11
Kirjoittaja Jaakko85
Jaa ei minulla kierrä kuin 5500-6000 välillä siis vakio ohjauksella, eikä kyllä vakionokalla tarvi kiertääkään enempää.
Lähetetty: 17 Tammi 2006 21:13
Kirjoittaja evolution
ne vakio venajouset voi mennä kyykkyyn jo noilla kierroksilla.
mulla on omassa kentcamsin piukat jouset mitkä ainakin kestää ton kierrättämisen
Lähetetty: 18 Tammi 2006 09:00
Kirjoittaja Toniska
Niin mulla on ihan vakio 2.0 ohc kaasari koneel en tiiä mitä kierroksia on si ku rajotin hakkaa.... Eli voiko hajota vai ei???? Eli tälläi talvella ku ajelee ja lähtee vaik riesteyksest ni ens ykkösel rajottimel asti ja si kakkosel rajottimel asti ni voiko hajota???
Lähetetty: 18 Tammi 2006 13:46
Kirjoittaja nprteam
7k on rajoitin tossa, ei se siitä mihkää hajoa, jos on ehjäkone, etkä hakkuuta koko päivää rajoittimelle. Tosin miksi se pitää rajoittimelle hakkuuttaa, tehokkaampi tapa kiihdytellä on pykältää ennen rajoitinta.
Ps. omaa sähkökaasari sierraan en ainakaa kovin herkästi revitellessä rajoittimelle saanut, vaikka kierrokset 6-7k välissä pyörikin yleensä.
Lähetetty: 18 Tammi 2006 17:01
Kirjoittaja evolution
mutta kun mennään kahva edellä niin silloin ei vaihteita vaihdella vaan niitataan kaasu pohjaan ja hiukan helpotetaan jos tuntuu pahalta
ja kyllä se kone on niin rakennettu tehtaalla että se rajoitin estää ne ylikierrokset joten kyllä se kestää.
sääli on sairautta
