Sivu 1/1
Ford:in vahvahampaisen laatikon öljyproppu
Lähetetty: 22 Helmi 2013 19:37
Kirjoittaja hana
Huolsin tossa 4-vaihteisia vahvahampaisia laatikoita ja huomasin, että yhdessä laatikossa on öljyntyhjennysproppu mutta muissa ei. Ko laatikossa oli myös valurautaiset vaihteen siirtäjät kun normi laatikoissa ne on pronssia tai mitä messinkiä nyt ovatkin.
Missä autossa tollanen propullinen ja valu siirtäjillä oleva laatikko on ollut?
Re: Ford:in vahvahampaisen laatikon öljyproppu
Lähetetty: 25 Helmi 2013 01:35
Kirjoittaja Tessu
Niin siis mistähän Voortista se oli etu/takaveto vai mikä lie,vahvahampainen kun ei ainakaa mulle sano viel mitää
Re: Ford:in vahvahampaisen laatikon öljyproppu
Lähetetty: 25 Helmi 2013 19:43
Kirjoittaja hana
ns "vahvahampaista" tai "isoalaatikkoa" käytettiin ainakin 2.0 takaveto escorteissa, taunuksissa ja capreissa.
Re: Ford:in vahvahampaisen laatikon öljyproppu
Lähetetty: 27 Helmi 2013 02:07
Kirjoittaja Tessu
OK tuo selvitti jo paljon,joo mullakin on 1600-70 luvun Corttiinassa muutes lootassa poistoroppu ja tietysti on valurautaa koko tunneli että painaa kokoheebeli!
Olen muutes nähny semmosen Voortin peränkin missä on poistoroppu,oli yks vanha ukko ite sen sinne tehny,että semmosiakin voipi olla maailmalla vieläkin tarjolla,mutta tuosta sun lootasta ei ole mulla enempää tietoa,pitäs saada semmonen mies kiinni joka niitä on myös purkanu ja kasannu?
Re: Ford:in vahvahampaisen laatikon öljyproppu
Lähetetty: 27 Helmi 2013 09:32
Kirjoittaja hana
Joo, tarvis löytää joku vaihteisto guru joka osais kertoo laatikosta enemmän, jos se sattuu oleen vaikka säästämisen arvonen.
Eniten ihmetyttää noi valurautaset vaihteensiirtäjät.
Re: Ford:in vahvahampaisen laatikon öljyproppu
Lähetetty: 01 Maalis 2013 13:19
Kirjoittaja Tessu
Jos loota on ehjä ja tilaa kotona niin kannattaa ehjä aina säilyttää,kohta ne ehjät takavetolootatkin on kysyttyjä kun kaikki melkein rikottu!