Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Omistan v.-90 2,5D Transitin
Kesällä ja syksyllä lähti käyntiin kerta startilla. Nyt pakkasten tultua joutuu starttaa 5-15 kertaa ennen kuin käynnistyy. Startti pyörii mutta moottori ei. Kun on startannu ja käyttää "lämpöseksi" niin toimii kuin junan vessa
Voisko olla käynnistys ratas eli bendix tai solenoidi vikaa vai jotain muuta
Osa (tai kaikki) hehkuista pois pelistä???Kai sentään annat hehkuttaa ennen kuin starttaat? Kesällä ja syksyllä voi hyvinkin lähteä ilman hehkua mutta ei talvipakkasilla.
Voisi kai Mutta ei tietääkseni ole hehkua.. Pakko käynnistys systeemi, väitti myyjä kesällä Ja "lämpöisenä" jos testaa vaihde päällä starttia. transit rullaa kivasti Kylmänä ei voima siirry moottorille ja siitä eteenpäin ....pyöriin.
Kyllä ton ikäisessä on hehku (tai no, ainakin -85 ja -89 malleissa on...), tuleeko kylmänä hehkun merkkivalo mittaristoon? Jos on vaikka hehkun ohjauksessa joku kontaktihärijö.
Transitissa ei ole "perinteisiä"
hehkutulppia.
Imusarjassa on imuilman lämmitin,
joka alkaa lämmittämään kun pakkasta
on n.15 asteen tuntumassa.
Sen merkkivalo syttyy,kun kylmää on
edellämainitun verran.
Itekki asiaa ihmettelin,kun-90 ransitin
hommasin,mutta aina käynnistyy,
oli pakkasta tai ei.
kaverillahan startti pyörii mut kone ei, eli ihan sama oli niitä hehkuja tai ei.
eli startti auki ja puhdistus niin voisi ruveta toimimaan. eikös ne transitit ole suorasuihku tiiseleitä? niissähän ei hehkua ole... paitsi sielä imusarjassa voi olla
Herkko kirjoitti:Transitissa ei ole "perinteisiä"
hehkutulppia.
Imusarjassa on imuilman lämmitin,
joka alkaa lämmittämään kun pakkasta
on n.15 asteen tuntumassa.
Sen merkkivalo syttyy,kun kylmää on
edellämainitun verran.
Itekki asiaa ihmettelin,kun-90 ransitin
hommasin,mutta aina käynnistyy,
oli pakkasta tai ei.
Joo,
Tälläinen systeemi on
Viimeksi muokannut Just Zix, 13 Tammi 2006 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaajuu. Ymmärsin tekstin väärin. Joo sieltä startin solenoidin suunnalta voisi vika alkaa löytymään. Jos aina tekee sitä. Vauhtipyörästäkin kai voi hammas mennä, mutta sillkon tekee kyllä ilmasta riippumatta ja vaan sillon kun se osuu kohdalle.
Tinde kirjoitti:Startin viosta ei mulla uutta sanottavaa, eikä hehkun teknisestä toteutuksesta, isäukon -89 Transit "hehkuttaa" jo n. -5 lämpötiloista alkaen.
Tänne Lappiin on sitte varmaan jalostunut
oma Transit rotu,joka alkaa lämmittään
imusarjaa vasta kovemmilla pakkasilla