Sierran outo väännön puute
Lähetetty: 14 Elo 2012 19:36
Tarttis vähä apua ton sierran kans. Autoon just vaihdettu kansi jota laskettu sekä kanavia muokattu, on 134 nokka jossa nostoa silti 12,5mm, kovapalaseuraajat, säädettävä nokkapyörä sekä jäykät venttiilijouset. Puristukset mitattu pytyistä ja kaikissa 14-14,5 bar. autossa myös peltisarja putkisto ja vapari.
Auto käytettiin penkissä. Säädettiin sytkä ja nokan ajoitus kohdalleen ja ajettiin penkis.
Vääntö käyrä oli seuraavanlaine: lähti 185nm/1600rpm- 200nm/2250rpm sit tuli monttu 175nm/2600rpm. Siit lähti taas nousemaan ja sit huippu oli 220nm/3700rpm ja siit tasanen lasku
Sit tehot nousi hyvin tasasesti ja huippu oli 134hv/4850rpm ja tost laski ku lehmän häntä.
Lambda arvo oli hyvä ettei mee liian laihalle tai rikkaalle missää vaihees.
Eli kysymykset. Miks huippu teho oli noi "alhasil kierroksil ku kuitenki vakios on vast 5500rpm kohdal ja rajotinki otti noin 5650rpm kohdal.
Toine et vaikka vääntö on noin hyvä penkissä montusta huolimatta niin silti tiellä ajaessa tota vääntöä ei ole eli on todella puutunut 3500rpm asti josta vetää kohtuu hyvin 5000rpm asti.
Autoon vaihdettua ton kansi jutun lisäks on. Tulpat, johdot, jakajan kansi, pyörijä, ecun lämpöanturi, toisia suuttimia koitettu, koitettu vakio puolaa accel suurtehopuolan tilalla, toista ecua, sytkämoduli, kaasuläpän asento anturi, tyhjäkäynti venttiili.
Jos sais jotai vinkkiä mikä autos on ku on tollane ku kuitenki sytkä ja ajotus ja päästöt kohdal.
Kiitos etukäteen jo.
Auto käytettiin penkissä. Säädettiin sytkä ja nokan ajoitus kohdalleen ja ajettiin penkis.
Vääntö käyrä oli seuraavanlaine: lähti 185nm/1600rpm- 200nm/2250rpm sit tuli monttu 175nm/2600rpm. Siit lähti taas nousemaan ja sit huippu oli 220nm/3700rpm ja siit tasanen lasku
Sit tehot nousi hyvin tasasesti ja huippu oli 134hv/4850rpm ja tost laski ku lehmän häntä.
Lambda arvo oli hyvä ettei mee liian laihalle tai rikkaalle missää vaihees.
Eli kysymykset. Miks huippu teho oli noi "alhasil kierroksil ku kuitenki vakios on vast 5500rpm kohdal ja rajotinki otti noin 5650rpm kohdal.
Toine et vaikka vääntö on noin hyvä penkissä montusta huolimatta niin silti tiellä ajaessa tota vääntöä ei ole eli on todella puutunut 3500rpm asti josta vetää kohtuu hyvin 5000rpm asti.
Autoon vaihdettua ton kansi jutun lisäks on. Tulpat, johdot, jakajan kansi, pyörijä, ecun lämpöanturi, toisia suuttimia koitettu, koitettu vakio puolaa accel suurtehopuolan tilalla, toista ecua, sytkämoduli, kaasuläpän asento anturi, tyhjäkäynti venttiili.
Jos sais jotai vinkkiä mikä autos on ku on tollane ku kuitenki sytkä ja ajotus ja päästöt kohdal.
Kiitos etukäteen jo.