On kyllä asiallisesti tehty peli. Mutta hinta on asiaton

Ei sen koneen koon/tehon pitäisi olla mikään syy rajoittaa noita rakentelumahdollisuuksia. Kyllä sillä 1.6:lla saa ihan yhtä pahaa vahinkoa aikaan, kun auto on väärissä käsissä.
Eikös Sierraa ole saanut 2.9 köln moottorilla? Tällaiset rajat sain netistä löytyvillä arvoilla:
Tehoraja XR4x4 150 hp+20%=187,5 hp, jos cossua voi käyttää niin 204 hp+20%=244,8 hp
Tilavuusraja 2935 cc+25%=3668,75 cc
Tilavuusraja 2.8-moottorilla 3490 cc
Painoraja 156,65 kg+20%=187,98 kg (peugeotin 2.3d dieselmoottoriinkin saa verrata, se voi olla jopa painavampi

)
Noita rajoja voi siis ottaa mallisarjassa käytetyistä ERI vertailumoottoreista, eli esim. paino painavimman mukaan, teho tehokkaimman mukaan ja tilavuus isoimman moottorin mukaan.
Mahdollisesti laillisia V8 vaihtoehtoja:
Ford Windsor V8 221cid (3621cc), teho 145hp, paino
221kg
Ford/Yamaha SHO 3.4 32V V8, kuristettuna/penkitettynä, paino ok koska alumiininen?
Rover 3500 V8, 3528cc, teho alkaen 158 hp, paino 170kg
Buick 215 3523cc, teho alkaen 150hp, paino 144kg
Liik.Min.päätös jne, pykälä 5 (lakitekstiä):
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779
Jos muutokset tekee asiallisesti, koneen kiinnikkeet jne. niin ei kai missään kielletä ettei nimenomaan v8-sierraa saisi tehdä? 8) Toki tuollaisiin monsteritehoihin noilla tilavuuksilla on turha unelmoida pääsevänsä, jos ei sitten laita ahtimia
E: Muokattu rajoja+en takaa että tulkitsin lakitekstiä oikein ja tiedot pitää tarkistaa vielä itse.