escort 1.6 EFI -91
Lähetetty: 12 Touko 2012 22:50
juu, eli tuli tollanen cabriolet katiska ostettua ja hetihän ne ongelmat alko....
ensinnäkin startti kovin heikosti pyörii lämpöisenä.
eka 2 kierrosta niinku akku ois ihan loppu ja sit sen verta et justiin jaksaa lähtee käyntiin.
akku uusittu, maadoitukset / liitokset katottu uusittu, startti vaihdettu 2 kesää sitte.
ite epäilisin taas starttia...edellinen omistaja viimeks vaihtanu normimalliin ja sano et jos vaihan niin ota kalliimpi alennusvaihteella oleva. onko kellään niistä kokemuksia ,auttaako vikaan?
pakosarjankin pistin lämpöeristeellä ympäri , ettei startti ois niin kuumana koko aika, se varmaan kuluttaa sitä, toi asennuspaikka???
sit toiseks kylmänä lähtee hyvin käyntiin ja käy tyhjäkäyntiä nätisti, mutta lämmetessään alkaa käymään heikommin, mutta käy, ehkä huonoiten silloin kun auto seissyt ajonjälkeen n.15 min , niin sit ei meinää käydä oikeen ollenkaan, kunnes saa sit taas koneen lämpöseks....mitähän siitä lähtis katteleen näin alkuun??
ai niin ja öljyähän se kans vuotaa jostain, mutta ei oikeen saa selvää, kun niin joka paikka sotkussa, venttiilikopantiiviste ainakin oli ihan löysällä, mut luulen et muualtakin tulee, onko jotain typillisiä paikkoja?
uskaltaako tollasta konetta vielä pestä painepesurilla, vai meneekö ihan sekasin, toki sähkövehkeisiin en ole töhöttämässä....
ensinnäkin startti kovin heikosti pyörii lämpöisenä.
eka 2 kierrosta niinku akku ois ihan loppu ja sit sen verta et justiin jaksaa lähtee käyntiin.
akku uusittu, maadoitukset / liitokset katottu uusittu, startti vaihdettu 2 kesää sitte.
ite epäilisin taas starttia...edellinen omistaja viimeks vaihtanu normimalliin ja sano et jos vaihan niin ota kalliimpi alennusvaihteella oleva. onko kellään niistä kokemuksia ,auttaako vikaan?
pakosarjankin pistin lämpöeristeellä ympäri , ettei startti ois niin kuumana koko aika, se varmaan kuluttaa sitä, toi asennuspaikka???
sit toiseks kylmänä lähtee hyvin käyntiin ja käy tyhjäkäyntiä nätisti, mutta lämmetessään alkaa käymään heikommin, mutta käy, ehkä huonoiten silloin kun auto seissyt ajonjälkeen n.15 min , niin sit ei meinää käydä oikeen ollenkaan, kunnes saa sit taas koneen lämpöseks....mitähän siitä lähtis katteleen näin alkuun??
ai niin ja öljyähän se kans vuotaa jostain, mutta ei oikeen saa selvää, kun niin joka paikka sotkussa, venttiilikopantiiviste ainakin oli ihan löysällä, mut luulen et muualtakin tulee, onko jotain typillisiä paikkoja?
uskaltaako tollasta konetta vielä pestä painepesurilla, vai meneekö ihan sekasin, toki sähkövehkeisiin en ole töhöttämässä....