Sivu 1/1
Ongelma Scorpion tehostettu ohjaus
Lähetetty: 23 Joulu 2005 17:20
Kirjoittaja Tunu
Onko scorpiossa vika vai ominaisuus kun ohjaus on jäykähkö ja ei rullaa takaisin keskelle???????katsastuksessa hylätty kyseisen takia.
Lähetetty: 23 Joulu 2005 17:59
Kirjoittaja turbiiniriesa
olisko letku imusarjalta tehostimeen irti tai rikki tai tehostin kaput

Lähetetty: 23 Joulu 2005 18:04
Kirjoittaja Tunu
kyllä se tehostaa ohjausta mutta kun se piru ei rullaa takasin.yhtä jääkkä kumpaankin suuntaan

Lähetetty: 23 Joulu 2005 20:35
Kirjoittaja lalli69
Eikös pyöränkulmat vaikuta siihen, että pyörät palautuu suoraan.
Toki voihan siinä hammastangossakin jotain hämminkiä olla...
Lähetetty: 23 Joulu 2005 21:39
Kirjoittaja Sultzi
Casteri juuri vaikuttaa tuohon ratin palautumiseen. Tolpan yläpään laakerikin voi olla jumissa.
Lähetetty: 23 Joulu 2005 21:45
Kirjoittaja eskomk4
tehostajan hihna luistaa??
Lähetetty: 23 Joulu 2005 23:12
Kirjoittaja NiceMan
turbiiniriesa kirjoitti:olisko letku imusarjalta tehostimeen irti tai rikki tai tehostin kaput

Mikä letku imusarjalta? ainakaan omassani ei ole kuin noi öljyletkut pumpun ja hammasvaihteen välissä...
Kyseessä siis ei Jarrutehostin =)
Lähetetty: 25 Joulu 2005 14:08
Kirjoittaja Tunu
Täytynee purkaa tolpat ja kurkata
Lähetetty: 25 Joulu 2005 14:09
Kirjoittaja NiceMan
Milloin öljyt vaihdettu? Tai missä kunnossa öljyt ovat?
Lähetetty: 27 Joulu 2005 10:06
Kirjoittaja Tunu
Nyt on purettu koko etupää kasattu uusista osista!Öljyt oli ok mutta vaihdoin nekin.Auto käymässä vaihteeksi konttorilla.

Lähetetty: 28 Joulu 2005 00:00
Kirjoittaja Monteonisti
Onkos tuossa paineanturi kuten Eskoissa ja Monteoissa tai jokin muu härpäke? 8) Epäilen kyllä passiivia jossain.

Lähetetty: 28 Joulu 2005 11:25
Kirjoittaja TeRoK
Eipä se kyllä muistaakseni niin mahdottomasti pitäskään keskittää.
(auto on talvisäilössä niin en muista varmaksi)
Tietty siihen vaikuttaa tosiaan moni seikka kuten onko alusta ja rengastus vakio?
Lähetetty: 28 Joulu 2005 12:15
Kirjoittaja VesQ
Jos tässä tarkoitettiinkin sitä että katsastuksessa nosturilla ei pysty pyörästä kääntämällä kääntelemään renkaita eli tehostaja pistää vastaan
