JohnFinn kirjoitti:
Esittämilläsi "jutuilla" en usko tätäkään totuudeksi: "Väkisin jää halvemmaksi kuin normi bensalla kurvailu"
Tuon selvittämiseksi riittää taskulaskin.
JohnFinn kirjoitti:
Ja miten on sujunut kylmäkäynnistysten kanssa? Kuinka suorituskyky on muuttunut?
Kuinkas polttoaineen kulutuksen kanssa on käynyt? Ja nämä kysymykset koskevat sillä 85%:n etanoliosuus-polttoaineella ajamista.
Lähtee avaimesta käyntiin.
Toistaiseksi ei muutosta tehoihin, kun ei ahtoja ole vielä nostettu.
Kulutus n.+40%
JohnFinn kirjoitti:
Kysyisinkin onko "No problemo-Sierraan" tehty moottoriin rakenteellisia muutoksia, onko polttoainejärjestelmään tehty muutoksia, onko sytytyslaitteisiin tehty muutoksia, onko tiivisteisiin ja putkiin tehty muutoksia...?
Moottori tehtaan jäljiltä vuodesta -92 nipussa ollut BOA , BOB:in nokilla.
ID:n 1050cc EV14 suuttimet.
Vakio Edis 6, Accelin 300+ johdoilla.
MS1 v2.2 ohjauksella.
Caprin K-Jet pensapumpulla.
Garretin TO4, Bentleyn kompuralla ja 1.14 pakopesällä.
Muuten vakio.
Noin OT:na, kaikki tuo mistä olet niin kovin huolestunut pätee metanoliin. Se on ihan eri litkua kuin E85.