Hyvinhän tuo "patentoiminen" tuohon onnistu. Nyt pitääkin kysellä millä lähteä peittämään ~2cm kokoista rakoa, joka jäi tuulilasin puolella konepellin
keskikohdan ja korin väliin? Peltiä leikkomaan ja hitsaamaan vai kuiduttamaan lasikuidusta? Mikä tuohon olisi siistein ja helpoin ratkaisu?
mk4 konepellin laittaminen mk3 mallin Escorttiin
Re: mk4 konepellin laittaminen mk3 mallin Escorttiin
mk3 konepelti.... Tai sitten mk4:sen se tuulilasin alla oleva pelti.Domus kirjoitti:Mikä tuohon olisi siistein ja helpoin ratkaisu?
Mä just toteutin tommosen prokkiksen....
Itse tein niin että paine sahalla tuuli lasin alla oleva pelti halki mk4 pelti kiinni
sovitus lappu alle ja hitsaus ja tinaus.
En tiiä onko helpoin/paras ratkasu mut aikaa menee osaavalle n.4h
Pokkauksetkin on erillaiset joten nekään ei mee yksiin.
Ei noi lasikuitu patentit kestä.....
Itse tein niin että paine sahalla tuuli lasin alla oleva pelti halki mk4 pelti kiinni
sovitus lappu alle ja hitsaus ja tinaus.
En tiiä onko helpoin/paras ratkasu mut aikaa menee osaavalle n.4h
Pokkauksetkin on erillaiset joten nekään ei mee yksiin.
Ei noi lasikuitu patentit kestä.....
CRSC #1503
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm