Sivu 1/1

miten asennat kieroslukumittarin mk7escorttii?

Lähetetty: 28 Helmi 2012 17:11
Kirjoittaja mrontti
autoni ei omista kiekka mittaria niin ajattelin laittaa mutta tuntu liian mahdolliselta hommalta vaikka kaiken näkösiä kikkoja koitin.

Re: miten asennat kieroslukumittarin mk7escorttii?

Lähetetty: 28 Helmi 2012 18:08
Kirjoittaja Tekno
bensa vai diesel

escorteista ei muuten mulla tietoa, mutta jos on edis4 sytytysboksi, niin siitä löytyy nasta josta löytyy rpm tieto. siis jos bensakone kyseessä :)

Re: miten asennat kieroslukumittarin mk7escorttii?

Lähetetty: 02 Maalis 2012 07:13
Kirjoittaja mrontti
jep bensahan tuo värkki on. mahtaako nasta olla kuinka piilos :D

Re: miten asennat kieroslukumittarin mk7escorttii?

Lähetetty: 02 Maalis 2012 08:51
Kirjoittaja jsel
Omassa mk5:ssä lähti edis purkilta nippu johtoja, yksi niistä meni iskaritulpan vieressä olevaan kaksinastaiseen liittimeen jonka navat kun yhdisti, niin tuli kierroslukusignaali mittaristolle asti. Sitten vaan alkuperäinen kierroslukumittarillinen mittaristo paikoilleen ja toimi.

Johdon väriä en pysty tarkistamaan kun auton jo myin, mutta etsi internetistä kytkentäkaavio niin sieltä löydät johdon värin.

Re: miten asennat kieroslukumittarin mk7escorttii?

Lähetetty: 02 Maalis 2012 11:46
Kirjoittaja xr3ifreak
kierrosluku mittarille tuleva piuha on vihreä. ainakiin noissa mun efin sähköissä

Re: miten asennat kieroslukumittarin mk7escorttii?

Lähetetty: 02 Maalis 2012 22:45
Kirjoittaja Tekno
edis4:n tokavika nasta eli nr11

ite ryöstin siihen tulevasta johdosta

http://www.eui.eu/Personal/Researchers/ ... ms_eng.gif

Re: miten asennat kieroslukumittarin mk7escorttii?

Lähetetty: 09 Maalis 2012 08:03
Kirjoittaja mrontti
no helkkari kiitos nytten kaikille ja saan toki laittaa vieläkin jotain vinkkiä jos on ei näytä koskaan liika ole :D ps katotaan jos vaikka saisin toimimaan. ja tuolta lastustako se vihreä katotaan?

Re: miten asennat kieroslukumittarin mk7escorttii?

Lähetetty: 09 Maalis 2012 09:19
Kirjoittaja mrontti
jsel kirjoitti:Omassa mk5:ssä lähti edis purkilta nippu johtoja, yksi niistä meni iskaritulpan vieressä olevaan kaksinastaiseen liittimeen jonka navat kun yhdisti, niin tuli kierroslukusignaali mittaristolle asti. Sitten vaan alkuperäinen kierroslukumittarillinen mittaristo paikoilleen ja toimi.

Johdon väriä en pysty tarkistamaan kun auton jo myin, mutta etsi internetistä kytkentäkaavio niin sieltä löydät johdon värin.
omassa ei ole ollenkaa ollu minkään laista kierosmittari sen takia ajattelin kysyä jos sen sais mutta toi on vissii toi kärjetön sytyts niin ei ole niin helppoa :(