Sivu 1/2

Sierran piristämisestä

Lähetetty: 18 Joulu 2005 20:23
Kirjoittaja Toniska
Niin parit kysymykset..
Sopiiko toho mun Sierra Laser 2.0 vm85 toi 2.0 is Sierran ruisku???
Toinen kysymys et mitä pitäis vaihtaa un aattelin viedä 1.6 kannen työstettäväks niin mitä täytyis vaihtaa et sen vois laittaa kiinni tohon 2.0 koneeseen??? Ja mitä tommonen lysti maksaa???

Lähetetty: 18 Joulu 2005 20:50
Kirjoittaja ft79
toi kansi menee kyllä ihan suoraankin...
mutta kaitpa sille jotain kannattaa tehdä..
joku muu kertokoon enemmän....

is:n ruisku menee suoraan
(tai miten sen nyt ottaa...)
olikohan niin että vaihtoon menee
-tankki
-bensalinjat
ja kansi..vai saikos noi suutimen kolot tehtyä paikallaan... :?:
ja tietysti kauhee johtonippu lisää ym...

Lähetetty: 18 Joulu 2005 20:50
Kirjoittaja cossu2
sopiihan se. Jopa suoraan, jos välttämättä haluaa voi tehdä suutin lovet, mutta itse en eroa huomannut pyöreä kanavaiseen.

Kanteen muotoillaan uusiksi palotilat sekä kanavat. myös venttiilit tulisi suurentaa. maksaa 8-10h työn paikasta riippuen + uudet vennttiilit ja ohjurit.

Lähetetty: 18 Joulu 2005 20:52
Kirjoittaja cossu2
ja vakio tankkiakin voi käyttää kun tekee adapterin pumpulle. ainoa haitta on että pumppu alkaa vetämään ilmaa kurveissa kun tankki on lähes tyhjä.

Lähetetty: 18 Joulu 2005 20:54
Kirjoittaja ft79
cossu2 kirjoitti:ja vakio tankkiakin voi käyttää kun tekee adapterin pumpulle. ainoa haitta on että pumppu alkaa vetämään ilmaa kurveissa kun tankki on lähes tyhjä.
eli itse ainakin vaihtaisin...
ellei ole pelimies ja tee loiskelevyjä
oletaen että tankki ei ole ihan mätä....

Lähetetty: 18 Joulu 2005 21:00
Kirjoittaja VesQ
Sopiiko muka suoraan se ruiskun imusarja kaasari kanteen, itsellä ainakin tulee ne metallikupit joihin tulee suuttimet niin muutaman millin yli imusarjan tiivistepinnan

Ja on siinä ruiskun kannessa hieman paremmin muotoiltu ainakin imupuoli , tiedä sitten mitä on vaikutusta tehoon

edit: olikos niin että uudemmissa vai kaikissa sierroissa on paluulinja valmiina, muistelisin yhden nähneeni jossa oli (mk1)

Lähetetty: 18 Joulu 2005 21:02
Kirjoittaja ft79
niin no jos on fiksu niin tietysti
vie 1.6:sen kannen "paranneltavaks"
ja ruuvaa sen remontoituna kiinni....

niin voi olla aikalähellä tehtaan lupaamia..... :D

Lähetetty: 18 Joulu 2005 21:33
Kirjoittaja Bootsi
Ei taaaaas....

Montakohan Topiccia tästä aiheesta on jo kirjoitettu?? :evil: :evil: :evil:

Lähetetty: 18 Joulu 2005 21:53
Kirjoittaja Toniska
Siis kummasta sais enemmän tehoa irti is ruiskusta kaikkineen päivineen vai 1.6 kannesta avarrettuna ym.???? 1.6 kansi tulis varmaan aika lailla halvemmaks mitäs semonen lysti maksais??? Entäs ihan normaali sierran 2.0l
koneen ruisku???

Lähetetty: 18 Joulu 2005 22:03
Kirjoittaja VesQ
Kyllähän se ruisku halvemmaksi tulee kuin kannen työstö, sanotaan vaikka että 150-250e pitäisi saada ruiskun romppeet yms tarvikkeet

Lähetetty: 18 Joulu 2005 22:11
Kirjoittaja Bootsi
VesQ kirjoitti:Kyllähän se ruisku halvemmaksi tulee kuin kannen työstö, sanotaan vaikka että 150-250e pitäisi saada ruiskun romppeet yms tarvikkeet
Ei muuta kuin myyntipalstaa seuraamaan. :wink:
Siellä on joskus valmiita sarjoja myytävänä. 8) :lol: :lol:

Lähetetty: 18 Joulu 2005 22:15
Kirjoittaja VesQ
:lol:
Niimpä niin, pientä piilomainontaa tai jotain

P.S Eikös @ merkin tekeminen onnistu :D

Lähetetty: 19 Joulu 2005 07:40
Kirjoittaja Toniska
Täytyy ruvet säästeleen rahaa et saa tommosen is ruiskun si ostettuu :P
Mitäs muuten lukkoperä maksaa ja onkos vaikee asentaa??? Ei taida tekniikka puolel kuuluu mut kuitenki...

Lähetetty: 19 Joulu 2005 10:50
Kirjoittaja Jaakko85
VesQ kirjoitti: sanotaan vaikka että 150-250e pitäisi saada ruiskun romppeet yms tarvikkeet
Halvalla saa jos tuolla hintaa lähtee kaikki tarvittava.

Lähetetty: 19 Joulu 2005 16:57
Kirjoittaja Sultzi
No kyllähän nimeltä mainitsematon henkilö myy 170e IS ruisku vempeleitä.

Lähetetty: 19 Joulu 2005 20:31
Kirjoittaja s.o.h.c
Jaakko85 kirjoitti: Halvalla saa jos tuolla hintaa lähtee kaikki tarvittava.
Noo halvalla ja halvalla.. itse en is ruiskusta juuri 200euroo enempää maksaisi, mutta eipä onneksi ole sellaiselle tarvettakaan :)

Lähetetty: 19 Joulu 2005 20:35
Kirjoittaja Bootsi
Miks tää tulee 2x kertaa??

Lähetetty: 19 Joulu 2005 20:35
Kirjoittaja Bootsi
VesQ kirjoitti::lol:


P.S Eikös @ merkin tekeminen onnistu :D
On olemassa hyvä syy, miks en kirjoita kokonaisuudessaan tuota s-posti osoitetta.

8)

@@@@@@ Riittääkö. :roll:

Lähetetty: 19 Joulu 2005 21:51
Kirjoittaja VesQ
Jaakko85 kirjoitti: Halvalla saa jos tuolla hintaa lähtee kaikki tarvittava.
Tunti sitten kävin hakemassa 205 lohkoisen koneen isn kannella ja kaikilla ruiskuromuilla ja apulaitteilla sekä muutama muu ekkerin osa, 160e joutui köyhtymään

Toiset ruiskuromut ilman kantta mutta kahdella pumpulla maksoi 140e+pk

Lähetetty: 20 Joulu 2005 16:34
Kirjoittaja ft79
VesQ kirjoitti: Tunti sitten kävin hakemassa 205 lohkoisen koneen isn kannella ja kaikilla ruiskuromuilla ja apulaitteilla sekä muutama muu ekkerin osa, 160e joutui köyhtymään

Toiset ruiskuromut ilman kantta mutta kahdella pumpulla maksoi 140e+pk
höh...aika halpaa...siis
jos tolla koneella jotain tekee... 8)

Lähetetty: 20 Joulu 2005 16:41
Kirjoittaja Jaakko85
ft79 kirjoitti: höh...aika halpaa...siis
jos tolla koneella jotain tekee... 8)
+ecu+bensalinjat+johtosarja+paljon muuta pientä = paljon rahaa.

Lähetetty: 20 Joulu 2005 16:55
Kirjoittaja ft79
Jaakko85 kirjoitti: +ecu+bensalinjat+johtosarja+paljon muuta pientä = paljon rahaa.
paitsi jos noi bensalinjat joutuu tekee muutenki.....
johtosarjaa ja ecu:a ei tarvi...kun käyttää ms:sää :wink:

Lähetetty: 20 Joulu 2005 17:01
Kirjoittaja Jaakko85
ft79 kirjoitti: paitsi jos noi bensalinjat joutuu tekee muutenki.....
johtosarjaa ja ecu:a ei tarvi...kun käyttää ms:sää :wink:
Ai kerrotkos, mistä nuita megasquirtteja ilman saa ? Ja miten ihmeessä se toimii ilman johtosarjaa ?? :o . Bensalinjat maksaa vaikka ne joutuisi tekemäänkin eli maksaa maksaa ja maksaa. :)

Lähetetty: 20 Joulu 2005 17:05
Kirjoittaja ft79
niin... mutta kun en oikeen pääse autolla ilman bensalinjoja
mihinkään...(ropisivat pois) eli nämä lasketaan
auton korjaus ei viritys/rakennus kustannuksiin...
johdot on valmiina.. (purkuosia)...
ja ms:n saa ilmasiks omasta "projekti" kaapista...

eli kaikkiin looginen selvitys, miks ei maksa... :lol: :lol:

Lähetetty: 20 Joulu 2005 17:12
Kirjoittaja Jaakko85
Onse ms ollut mullakin hyllyssä kasattuna jo pitkään, mutta kyllä se maksoi silti kun sen hankin. :wink:

Tarkoitin että bensalinjat voi joutua tekemään uudestaan tai sitten muokkaamaan jo valmiina olevaa.. No kuitenkin halvalla lähtee jos kaasari auton päivittää 150€:lla ruiskukäyttöön täysin toimivaksi (käynti/ajokuntoiseksi). :wink: Eine osat siellä projektikaapissa auta autoa tulille :lol: Eli rahaa menee kun ne "kytkee" siihen autoon. :roll:

Alkaa lipsumaan ohi aiheen jo..