Sivu 1/1

turbo ohari sierran kaasari tulvii

Lähetetty: 21 Loka 2011 03:00
Kirjoittaja ford sierra 89vm
osaako joku sanoa et minkä helvetin takia ku laittaa bensapumput pumppaa nii rupee vähän ajan päästä weberin molemmat kurkut tulvimaa? :o
noh aattelin et vika vois olla kohon neulassa,vaihoin sen koko härdellin nii loppu toisessa kurkussa
tulviminen mutta toisessa taas sitten enää tiputtaa tippoja auto kyllä käyntii lähtee sun muuta mut tippoja tulee ja sitku lähtee ajamaan ja vähän kiihyttää nii ilosesti se kerää vauhin noin 80km/h nii sit rupee pooo mooo sitku päästää kaasun nii jaksaa taas ja sit ku pinta kaasulla vetelee nii pääsee 120km/h hyväl lykyl, oisko siel sit joku tukos tai jotaki? suuttimet putsattu,paine ilmaa kaasariin annettu..

kaasari turbo weber dat

Re: turbo ohari sierran kaasari tulvii...apuva

Lähetetty: 21 Loka 2011 21:31
Kirjoittaja emax
Neulaventtiilis roskaa, koho rikki, bensapinnan korkeus väärä tai liika suuri paine ilman ahtoja. Freetechniksiltä varmaan sais tiedot bensapinnan mittaamisesta... Kaasari luultavasti Weber DAT 32/32?
Jos se on joku itse paineistettu dgv niin neulaventtiilin pää pitää olla kuminen ja koho muovinen. Messinkikoho menee lyttyyn kun alkaa tulla painetta.

Re: turbo ohari sierran kaasari tulvii

Lähetetty: 02 Huhti 2013 15:04
Kirjoittaja ford sierra 89vm
osaako kukaan muuten sanoa että mistä mihin tuon turbo weber datin kohon korkeus mitataan? ja pajon se korkeus on?

Re: turbo ohari sierran kaasari tulvii

Lähetetty: 26 Huhti 2013 01:13
Kirjoittaja ford sierra 89vm
ja mistähän mahtaa johtua että kun rupee kengittää nii tulee kapiiniin bensan haju mutta normaalissa ajossa ei?

Re: turbo ohari sierran kaasari tulvii

Lähetetty: 27 Huhti 2013 16:53
Kirjoittaja emax
En oo ollenkaa varma mutta yhtäkkiä tuli sellainen innuitio mieleen että sekä tehostin että tehostimen takaisku vuotaa ja haju tulis tehostimesta :D

Mutta totta puhuen niin todennäköisesti se menee liikaa rikkaalle kun kenkii.
ford sierra 89vm kirjoitti:osaako kukaan muuten sanoa että mistä mihin tuon turbo weber datin kohon korkeus mitataan? ja pajon se korkeus on?
Mulla ei oo mitään dokumenttia tohon dattiin, freetechnics tai joku muu kaasarifirma varmaan auttaa.
Mittaus kuitenkin tapahtuu pääsääntöisesti niin että käännetään kansi pystyyn niin että koho juuri ja juuri painaa neulan kiinni ja mitataan väli tai korkeus. Riippuu sitten taas kaasarista että mitataanko tiivisteen kanssa vai ei.
Tuossa esimerkki kuva fiestan kaasarin bensapinnan mittauksesta.
http://i161.photobucket.com/albums/t216 ... imeton.png