Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
elikkä auto on -89 vuoden esco 1,6 kaasari koneella..
ongelmana on että huikka (automaatti) ei lähde kun vasta noin 25min ajon jälkeen pois ja sitten kun se lähtee niin välillä auto sammuu kun laittaa kytkimen pohjaan...ja lähtee heti käyntiin kun käynnistää.
toinen ongelma on että lämmöt ei nouse edes lähelle normaalia..termarin vaihdoin mutta ei se auttanut...ainut miten oon saanu lämmöt nousemaan on että sammutan lämppärin kokonaan ja annan auton käydä paikallaan..mutta kun lähtee ajamaan tai laittaa lämppärin päälle niin lämmöt laskee ihan alas..
osaiskohan joku kertoo mikä vois olla vikana? vai kannattaako työntää koko p*ska lähimpään järveen?
ihan samat viat itellä, vaikuttais että termari tai sitten termarikotelossa oleva muovikuula puuttuu, käytäppä hakua. Itellä myös tuo sammumisjuttu, se on ilmavuoto eli eikun letkut tutkimaan... Niin tai sitte järveen. Aika vähän vikoja tuossa nyt kuitenkin on, on niitä uudemmissakin, eikä ole enää halpaa korjata...
Luultavasti sellainen muovikuula joka on sulanut joskus, jos lämmöt ovat nousseet liian korkeiksi (termarivika esim) -> muovikuula sulanut ja päästänyt litkut kiertämään termarin ohi. Eli nyt sillä termarilla ei sitten ole paljoa vaikutusta siellä.
Mulla oli kans escos (-82, 1,3 CVH) lämpenemis ongelmia. Pistin jollaki vuodon korjaus -tökötillä se röörin tukkoon, niin johan rupes lämpenemään!
MUTTA, nyt moottori tuppaa lämpenemään ensin liikaa, jonka jälkeen lämmöt laskee normaaliin. (Ensin lämpötila tais jopa aaltoilla, mutta se oire on vissiin hävinny.) Koitin porata termariin pienen reiän (2,5 mm), ajattelin josko auttais, kun hiukan pääsee termarin "ohi". Vaan eipä auttanu. Lämmöt saattaa myös nousta turhan ylös pitkän matka-ajon jälkeen taajamassa. Onko tuo kaikilla sen reiän tukkimisen varjopuoli, mikä pitää hyväksyä, vai onko sille jotain tehtävissä?