Sivu 1/1

peugeotin pulttijako?

Lähetetty: 22 Helmi 2005 20:57
Kirjoittaja 5door
ei liity fordeihin, mutta kysympähän nyt kuitenkin.

Lähetetty: 22 Helmi 2005 21:00
Kirjoittaja janzamar
4-pulttisen?varmaan sama 4X108..
on tuossa parvekkeella 15 tuuman michelin-peltivanteet mitkä menee taunukseen..
kaipa ne pösöstä alunperin on..

Lähetetty: 22 Helmi 2005 21:02
Kirjoittaja p3
juu ja sitikassa kans bx eteenpäin.

Lähetetty: 22 Helmi 2005 22:16
Kirjoittaja TuningUkkeli
mulla ainakin 309 gti 108x4 et 18

Lähetetty: 23 Helmi 2005 22:01
Kirjoittaja 5door
ahaa, tätä vähän epäilinkin että menis foordiin.

Lähetetty: 23 Helmi 2005 22:20
Kirjoittaja ZyaS
keskireikä pösössä on eri... mutta kyllähän se siihen käy ei vaan keskitä.

Lähetetty: 24 Helmi 2005 10:57
Kirjoittaja zak69
......ja onhan toi ET:kin aikas niukka......

Lähetetty: 24 Helmi 2005 22:03
Kirjoittaja 5door
ööö, tota mulla tiedossa tossa vaan aluvanteet. sovitepalat(jos) saan rengasmyymälästä. näitten ET:stä ei hajuakaan.

Lähetetty: 24 Helmi 2005 22:06
Kirjoittaja p3
ranskalaisissa on pääsääntösesti levittävämpi ( negatiivisempi ) et kun esim. etuveto escortissa tai sierrassa.

Lähetetty: 24 Helmi 2005 22:07
Kirjoittaja zak69
Kyllä se ET-luku yleensä jonnekin sinne vanteeseen on merkattu........

Lähetetty: 25 Helmi 2005 08:56
Kirjoittaja K.S.
pösöissä jako 4x108 eli passaa foorteihin, ET tosin yleensä jotain 17-20 luokkaa, kun foordeissa taas 36-38.. sitä en sitte tiiä onko siitä mitään haittaa

Lähetetty: 25 Helmi 2005 12:03
Kirjoittaja VesQ
Eihän siitä sinänsä mitään haittaa ole jos vaan mahtuu pyörimään, eli mitä pienempi ET niin sitä ulommas rengas tulee, ja taas mitä isompi niin sitä sisemmäs rengas menee

Lähetetty: 25 Helmi 2005 14:26
Kirjoittaja Aksu
ET30 7*16/205/50 yhdistelmä pyörii sierrassa nätisti kadulla mutta radalla etupää raapii renkaan kulutuspinnan reunasta siivua. Ei vielä tullut pahaksi ajettavaksi (uraherkäksi) tuolla ET:llä(rengas tietty vaikuttaa myös).

Lähetetty: 24 Maalis 2005 20:03
Kirjoittaja Juippa
Mull oli C5 Citikan 15 peltikiekot sierran alla talvivanteina. Rallipojat käyttää vissiin jonkunverran noita kakkos ja ykköskoppasis ekkeris. Vissiin kevyet tai jotain? Eikä muute maksanu paljoo uutenakaan, hintaa en kyll muista. :roll:

Lähetetty: 24 Maalis 2005 20:06
Kirjoittaja cossu2
esim pösö 405 et 22 ja sierra et 35 eli 7mm eroa, menee ihan heittänällä paikalleen, ja vielä hieman levittääkin 8)

Lähetetty: 24 Maalis 2005 21:09
Kirjoittaja VesQ
Juippa kirjoitti:Mull oli C5 Citikan 15 peltikiekot sierran alla talvivanteina. Rallipojat käyttää vissiin jonkunverran noita kakkos ja ykköskoppasis ekkeris. Vissiin kevyet tai jotain? Eikä muute maksanu paljoo uutenakaan, hintaa en kyll muista. :roll:
Käyttää lähinnä siksi että käyvät suoraan ja ovat 15"

Ja tietysti halpoja verrattuna ralli-aluihin ja peltivanteet ei hajoa jos kolauttaa johonkin eli pystyy oikomaan

edit: ja olisikohan vielä niin että nuo uudemmat olisi jotain teräsvanteita, ei mene solmuun niin herkästi ?

Lähetetty: 25 Maalis 2005 00:00
Kirjoittaja ZyaS
käyttävät ainakin noita citikan teräs-alumiini vanteita.. ovat kevyitä ja kestäviä..

Lähetetty: 20 Kesä 2007 01:32
Kirjoittaja JS
Olen kyllä nähnyt käytettävän Saabin 15" vannetta Taunukseen.

Lähetetty: 20 Kesä 2007 07:08
Kirjoittaja janzamar
JS kirjoitti:Olen kyllä nähnyt käytettävän Saabin 15" vannetta Taunukseen.
Joo,jotkut Saabien vanteet käy
mutta en koskaan muista niitä malleja
ja vuosimalleja..

Lähetetty: 20 Kesä 2007 08:31
Kirjoittaja j-k
Hmm.. taidankin käyttää Fiestan konttuurilla pösön renkailla (185/60/14) kun omat on aikas sliksit jo :lol: On ylimääräinen kierros noita renkaita... kait ne mahtuu alle?

Lähetetty: 20 Kesä 2007 22:30
Kirjoittaja j-k
Joo, hyvin mahtui ja mahtuu kääntymäänkin :D Eturenkaat meinaa pilkottaa ulkopuolelle muttei ihan, takana on siististi sisäpuolella. Ajettavuus noilla erinomainen. 8)

Lähetetty: 16 Heinä 2007 00:56
Kirjoittaja kimmok
Selittäkääs nyt toi teräs-alumiini vanne mikä se sellanen on?

Ainakin nämä pösö/citikka peltivanne näköiset alumiiniset eivät kestä yhtään mitään ja kyllä sen painostaki heti huomaa kevyempi kuin 13" normaali peltivanne. Valmistaja ottaa niitä takaisin valmistusvirheen takia. Halkeaa pultinreikien läheltä ja eipä siinä sen kummempia tarvita moottoritiellä, kun on henki pois.