-06 Focus penkkien irroituksesta
-06 Focus penkkien irroituksesta
Elikkä pitäisi Foccerista etupenkit irroittaa, kun maton alla on hieman kosteutta. Kysymys kuuluukin, et mites noi airbagit, voiko ne räjähtää silmille? Otan tietenkin akun irti ennenkuin leikkiin ryhdyn. Ja jääkä irroituksesta joku vikakoodi päälle? Epäilen kosteuden tulleen talvella kengistä sulaneen lumeen mukana, koska autossa oli paskat kuramatot, kun se minulle tuli. Nyt on Rensit... Vai onko vielä näissäkin sitä ongelmaa, et vedet pääsee ulkoa sisälle? Kuskin puolella ei vettä tunnu olevan...
Re: -06 Focus penkkien irroituksesta
Eiks kosteuden saa pois kun laittaa sanomalehtee kumimaton alle ja vaihtelee sit aika ajoin uutta kuivaa lehteä tilalle.. Vähätöisempi homma
Mutta ainakin ykköskoppasessa Alfamerin korjauopas muistaakseni neuvoo ottamaan akun miinuskaapelin irti, odottamaan parikymmentä minuuttia ja sitten purkamaan.. Ei PITÄISI tulla pussit silmille. Varmaa tietoa ei ole, mutta uskoisin että jos turvatyynyjen liittimet sun muut on kiinni ja vikaksi kun lyöt akkukaapelin kiinni niin vikakoodeja ei tule.

Mutta ainakin ykköskoppasessa Alfamerin korjauopas muistaakseni neuvoo ottamaan akun miinuskaapelin irti, odottamaan parikymmentä minuuttia ja sitten purkamaan.. Ei PITÄISI tulla pussit silmille. Varmaa tietoa ei ole, mutta uskoisin että jos turvatyynyjen liittimet sun muut on kiinni ja vikaksi kun lyöt akkukaapelin kiinni niin vikakoodeja ei tule.
Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
Kolmesti oon omastani irrottanut, en "viitsinyt" irroittaa akunkenkää. Vielä on airbagit siellä missä pitääkin ja muistelen käyneeni katsatamassa irroituksen jälkeen -> ei vikakoodeja. Varmempi tietty jos irroittaa sen akkukaapelin.
Kuga PHEV
Aika rohkee kaveri oot
Mulla on toi ykköskoppasen Mondeon opas ja sekin neuvoo oottelemaan sen 20 min. Toimeen siis. Kiitos paljon!!