Huollossa sytty moottorin varotusvalo
Lähetetty: 30 Kesä 2011 21:29
Focus -05 1.6 Ti-Vct (109tkm) kävi tänään 6. vuotishuollossa (ei ollu merkkiliike)..
Olivatpahan saaneet rikottua konepellin aukaisumekanismin..korjaajan mukaan se oli ollu rikki auton sinne tullessa (juhannuksen alla kyllä katoin öljyt ja hyvin pelitti) siinä vaiheessa aattelin ettei auta ku maksaa..
..tuolla ku ois selvinny ni hyvä..
lähdin huollosta niin moottorin varotusvalo palaa ja tehot kateissa, pintakaasulla pystyy ajamaan mutta päälle kahen tonnin kierroksilla ei nouse viisari eikä ääni..
korjaaja sano että huollon jälkeen koeajolle lähtiessä oli syttyny ja tehot oli ollu kateissa, oli kuitannu vikakoodit ja jätti pihalle oottamaan minua.. no mulle teki sitte uuestaan, kuittasivat taas vikakoodin ja korjaaja kävi koeajolla, toimi kuulemma.. en pystyny sillon autoa ottaa mukaan ku olin työautolla niin kävin vasta sulkemisajan jälkeen hakemassa niin merkkivalo palaa taas..
ohjekirjan mukaan öljyn pitäs olla 5-30..oli laitettu 0-30, liekö tuolla väliä..
..ku menin alussa maksamaan niin rahojenperijä sano että heidän testeri oli luullu autoa 2010 malliksi..
aikasemmin on vw:ssa menny puolia eikä nyt ajossa nyi yhtään..tasasesta kulkee ja kulutuski aika normaalilla tasolla, ei vaan ota kierroksia ajossa eikä tyhjäkäynnillä..
pitää aamulla soittaa korjaamoon ja alkaa neuvottelemaan jatkosta, vienkö täällä marmoritiskille jos voivat saada jotain selville mitä alkuperänen korjaamo vois piilotella ja maksattaa vielä mulla..
nimim. eka kerta ku huollossa tehdään vikoja?
Olivatpahan saaneet rikottua konepellin aukaisumekanismin..korjaajan mukaan se oli ollu rikki auton sinne tullessa (juhannuksen alla kyllä katoin öljyt ja hyvin pelitti) siinä vaiheessa aattelin ettei auta ku maksaa..
..tuolla ku ois selvinny ni hyvä..
lähdin huollosta niin moottorin varotusvalo palaa ja tehot kateissa, pintakaasulla pystyy ajamaan mutta päälle kahen tonnin kierroksilla ei nouse viisari eikä ääni..
korjaaja sano että huollon jälkeen koeajolle lähtiessä oli syttyny ja tehot oli ollu kateissa, oli kuitannu vikakoodit ja jätti pihalle oottamaan minua.. no mulle teki sitte uuestaan, kuittasivat taas vikakoodin ja korjaaja kävi koeajolla, toimi kuulemma.. en pystyny sillon autoa ottaa mukaan ku olin työautolla niin kävin vasta sulkemisajan jälkeen hakemassa niin merkkivalo palaa taas..
ohjekirjan mukaan öljyn pitäs olla 5-30..oli laitettu 0-30, liekö tuolla väliä..
..ku menin alussa maksamaan niin rahojenperijä sano että heidän testeri oli luullu autoa 2010 malliksi..
aikasemmin on vw:ssa menny puolia eikä nyt ajossa nyi yhtään..tasasesta kulkee ja kulutuski aika normaalilla tasolla, ei vaan ota kierroksia ajossa eikä tyhjäkäynnillä..
pitää aamulla soittaa korjaamoon ja alkaa neuvottelemaan jatkosta, vienkö täällä marmoritiskille jos voivat saada jotain selville mitä alkuperänen korjaamo vois piilotella ja maksattaa vielä mulla..
nimim. eka kerta ku huollossa tehdään vikoja?