Sivu 1/1
Escort Rs2000 vuos 92
Lähetetty: 26 Marras 2005 22:20
Kirjoittaja Guido
92v Rs2000 Semmoinen ongelma olis et autos on päästöt sekaisin, edellinen omistaja vissi säätänyt jotain. Moottori on kait 95 vuos mallisesta siinä. Venttiili kopas on kampiakselin tunnistin mut siinä ei ole mitä kiinni.Vaikutaks se päästöihiin jotenkin?Ford merkkiliikkessä ei saa ne autoa kuntoon.Käy jotenkin liian rikkaalla.Osaako joku autta?
Lähetetty: 26 Marras 2005 22:29
Kirjoittaja lalli69
Mitä niissä päästöissä on vikana?
Hc, Co, CO² vai mitä?
Lähetetty: 26 Marras 2005 22:39
Kirjoittaja Guido
lalli69 kirjoitti:Mitä niissä päästöissä on vikana?
Hc, Co, CO² vai mitä?
Lamda arvo on siinä rajalla 1,02 . mut Co 0,74 saa olla 0,50 ja Hc 145 saa olla 100
Lähetetty: 26 Marras 2005 22:42
Kirjoittaja Guido
lalli69 kirjoitti:Mitä niissä päästöissä on vikana?
Hc, Co, CO² vai mitä?
Co on tyhjäkäynnillä ihan ok 0,12 ja yli 2000kierrosta oli se 0,74
Hc on tssa tyhjäkäynnillä 145 ja yli 2000kierrosta niin 77
elikkä mä en tajua mikä vois olla syy siihen
Lähetetty: 26 Marras 2005 22:43
Kirjoittaja Sultzi
Jos siellä ei asentotunnistinta ole, eihän se auto käy edes, tuskinpa se asentotunnistin venakopassa olisi muutenkaan kiinni.
Lähetetty: 26 Marras 2005 22:47
Kirjoittaja Guido
Sultzi kirjoitti:Jos siellä ei asentotunnistinta ole, eihän se auto käy edes, tuskinpa se asentotunnistin venakopassa olisi muutenkaan kiinni.
se tunnistin on siinä venttiili kopas kiin, mut ei ole kytketty mitään, Fordillakin ne ihmetteli sitä. Ihme sakkia Fordilla kun ei asentajat tiennyt mikä tarkoitus sillä on ja mikä liitin se edes oli.
Co2 oli 14,79 ja o2 oli 0,66 ja kierrosta 2000 oli 1 ja sai olla 5
Lähetetty: 26 Marras 2005 22:49
Kirjoittaja Guido
Sultzi kirjoitti:Jos siellä ei asentotunnistinta ole, eihän se auto käy edes, tuskinpa se asentotunnistin venakopassa olisi muutenkaan kiinni.
Joissain malleissa on vaan tulppa siinä joissan ei mitään ja mul on siel liitin mis ei ole mitään kiinni. En tiedä tarkalleen mikä vuosmallisesta se kone on.
Lähetetty: 26 Marras 2005 23:06
Kirjoittaja Sultzi
Vaihtoko ne tulpat siellä fordilla? Tuohon voisi auttaa niiden vaihto, putsarin vaihto, sekä erilaisten antureiden puhdistus.
Lähetetty: 26 Marras 2005 23:49
Kirjoittaja Monteonisti
Ei se ole kammen tunnisti, ehkä nokan, mutta sekin on yleensä kannessa. Kammen tunnistin on lohkon takaosassa vanhemmissa malleissa ja jakopäässä uudemmissa.

Lähetetty: 27 Marras 2005 01:19
Kirjoittaja Jaakko85
Asettuuko ne arvot ollenkaan kun kierroksia antaa hieman mitatessa ?
Lähetetty: 27 Marras 2005 09:18
Kirjoittaja Guido
Jaakko85 kirjoitti:Asettuuko ne arvot ollenkaan kun kierroksia antaa hieman mitatessa ?
Jep ne menee just hikisesti kohalleen kun kierroksia antaa. Tyhjäkäynnillä taas sit ihan pieles.
Lähetetty: 27 Marras 2005 09:19
Kirjoittaja Guido
Monteonisti kirjoitti:Ei se ole kammen tunnisti, ehkä nokan, mutta sekin on yleensä kannessa. Kammen tunnistin on lohkon takaosassa vanhemmissa malleissa ja jakopäässä uudemmissa.

Juu tais olla nokan tunnistin, ihmetyttä vaan et ei ole kytketty
Lähetetty: 27 Marras 2005 12:17
Kirjoittaja Jaakko85
No joko olet vaihtanut tulpat ? Vähän jengaa koneelle sitten Sinolia tankkiin reiluhkosti, niin jos se siitä ? Tietenkin jos mieltä vaivaa niin sitten yrittää selvittää mistä se johtuu.
Lähetetty: 27 Marras 2005 17:57
Kirjoittaja Guido
Jaakko85 kirjoitti:No joko olet vaihtanut tulpat ? Vähän jengaa koneelle sitten Sinolia tankkiin reiluhkosti, niin jos se siitä ? Tietenkin jos mieltä vaivaa niin sitten yrittää selvittää mistä se johtuu.
tulpat on jo vaihettu noin kuukaus sitten
Lähetetty: 28 Marras 2005 00:00
Kirjoittaja SamiH
Jaakko85 kirjoitti:No joko olet vaihtanut tulpat ? Vähän jengaa koneelle sitten Sinolia tankkiin reiluhkosti, niin jos se siitä ? Tietenkin jos mieltä vaivaa niin sitten yrittää selvittää mistä se johtuu.
Mikä on reiluhkosti sinolia esim. 40 litraan

Lähetetty: 28 Marras 2005 09:18
Kirjoittaja Jaakko85
SamiH kirjoitti:
Mikä on reiluhkosti sinolia esim. 40 litraan

Sillon voi joutua jo aika reilusti laittamaan että vaikuttaa.
Jos joku kymmenen litraa tankissa bensaa niin 0.5-1litra on varmaan aika sopiva määrä. Eikö tämäkin ole aika vanha kikka ?
Lähetetty: 28 Marras 2005 17:57
Kirjoittaja Guido
Jaakko85 kirjoitti:
Sillon voi joutua jo aika reilusti laittamaan että vaikuttaa.
Jos joku kymmenen litraa tankissa bensaa niin 0.5-1litra on varmaan aika sopiva määrä. Eikö tämäkin ole aika vanha kikka ?
Pistin uuden katin ja marteliuksen putkiston johan rupes arvot olemaan kohillaan ja viel pirun hyvät
Lähetetty: 29 Marras 2005 00:14
Kirjoittaja Jaakko85
Noniin hyvä että tuli kuntoon ilman vippaskonsteja. Eipä tullu kyllä mieleen että katalysaattori ois paskana tai putki vuotava
