Sivu 1/1

Vaimentimista ja Kytkimestä

Lähetetty: 25 Marras 2005 02:02
Kirjoittaja VV86
Elikkäs tässä olen putkistoa rakentamassa autoon ja tuli tossa mieleen, että montako vaimenninta se putki vaatii että menee katastusmiehen mieliks läpi.

Ja semmonen että mitenkä ois helpoin operoida kytkimen vaihto. (Kytkinlevy, paineasetelma, painelaakeri ja kampiakselin stehva) Auto on escort xr3i -89. Eli koko konetta ilimaan vai ihan laatikkoo puottamaan vai mitenkä.

Lähetetty: 25 Marras 2005 05:23
Kirjoittaja lalli69
Pönttöjen määrästä ei taida olla mitään pykäliä.
Kunhan meteli pysyy aisoissa, niin ei ole väliä onko niitä 1 tai 3.

Lähetetty: 25 Marras 2005 15:09
Kirjoittaja Kessi
Lähde sillä perus linjalla, eli 2kpl niitä pönttöjä (saa niitä lisättyä, jos tarvii :wink: ).. Keskelle joku vähän pienempi ja takapöntöks sit joku vähän kookkaampi... Noissa pöntöissä tuo vaimennus vaihtelee aikas reilusti valmistajien välillä, eli paha sanoa tarkemmin :? :cry: ...

Lähetetty: 25 Marras 2005 15:53
Kirjoittaja p3
yhellä kunnollisella vapaavirtausvaimentimella menee katsastuksesta läpi :D

Lähetetty: 25 Marras 2005 16:01
Kirjoittaja Jaakko85
turbo on hyvä vaimennin ja sitten yks läpivirtaava vaimennin lisäksi :wink:

Lähetetty: 25 Marras 2005 22:35
Kirjoittaja Monteonisti
Joo, kyllä yleensä yhdellä pärjää, nehän ottaa vaan pari tonnia kierroksia ja tuossa vielä yks riittää. 8)
Minä olen etuvetosissa tunkannut auton ilmaan ja sitten pukkien varaan. Kaikki haittaavat "romut" pois edestä, tunkki motin alle, tarvittaessa korvakkoja irti ja motin korkeuden säätö tunkilla jotta saa laatikon ylös. Takavetosissa auto ilmaan ja laatikko "syliin". 8)