MK4 XR3i Cabrioletin ruostetilanne ynnä muita vikoja
Lähetetty: 20 Touko 2011 07:11
!! Ollutta ja mennyttä...
Ford-Club Finland keskustelu
https://www.fordclub.fi/foorumi/
Helpoin on ostaa valmiit korjauspellit ja leikata niistä sopivat palat. Löyty esim motonetistä ja muista vastaavista varaosaliikkeistä.Pyrres kirjoitti:Ja toisekseen miten tuollaiset on helpoin muotoilla suorasta pellistä ymym?
Aika pitkälle pääsee, kun vetelee rälläkän lamellillaikalla lokkarin kaarista ruosteet veke, lasikuitupakkeli, hionta ja maali päälle, mutta sekin on turhaa jos katsuri löytää ne muut paikat. Sanotaanko nyt vaikka takapalkit tai muu takatuenta, pohjalevy vasemmalta ja oikeelta edestä.. 8)Pyrres kirjoitti: Ei toki, mutta lähinnä kiinnostaisi tietää onko kuinka tarkkoja olleet jos kiveniskuista ottaneet ruostetta esim noihin helmojen etupään 15cm ruostekohtiin ja toisen takalokasuojan 10cm selkeään ruostekohtaan (maali päällä mutta selkeästi ruostetta reilusti alla) ja toki että puututaanko tuohon varapyöräkotelon reikään esim jne jne. Kuten tosiaan sanoin niin leima olisi kiva saada että voisi siirrellä autoa enemmän. Ja toisekseen miten tuollaiset on helpoin muotoilla suorasta pellistä ymym? Eli vinkkejä noihin ruostekorjauksiin otetaan vastaan. On tähän mennessä ollut vain ruosteettomia härveleitä itsellä niin ei ole tullut tutuksi.
EDIT: Niin ja mistä voisi saada käsiinsä Fordin MK3 RS Caprin aluvanteiden sen peitelevyn avaimen?