Sivu 1/1
ohc:n nokka pyörästä
Lähetetty: 17 Marras 2005 20:32
Kirjoittaja tane
jääkö teillä nokka pyörän ja sen ajoitus pellilevyn väliin rakoo??? itellä on pari milliä... oon kattellu että jokku on laittanu nokka pyörän toiste päin.
toivottavasti joku tajus.

Lähetetty: 17 Marras 2005 21:11
Kirjoittaja VesQ
Juu jos nokkapyörä tai se levy (en muista kumpi) on väärinpäin niin se levy ei puristu siihen väliin ja jää löysälle. Nokkapyörä silleen päin että teksti/numerosarjat on koneeseen päin. Ja levy siten päin että se "kaareutuu" reunoilta koneeseen päin
Lähetetty: 18 Marras 2005 16:47
Kirjoittaja Aksu
Oliskos kellään muistikuvaa kuinka paljon asteissa tuolla käänämisellä pystyy muuttamaan ajoitusta kun laittaa hampaan verran ennakkoa/myöhäisemmälle ?
Lähetetty: 20 Marras 2005 10:28
Kirjoittaja Sierratuning
Yksi hammas nokkapyörässä on jotain 10 asteen luokkaa. Ja huhun mukaan vaihtamalla apuakselin (virranjakajan) pyörän ja nokkapyörän paikaa ajoitus muuttuu puoli hammasta eli n.5astetta. Näillähän saa ajotuksen jo + - 2.5 astetta kohdalleen.
Re: ohc:n nokka pyörästä
Lähetetty: 20 Marras 2005 11:52
Kirjoittaja mynok
tane kirjoitti:jääkö teillä nokka pyörän ja sen ajoitus pellilevyn väliin rakoo??? itellä on pari milliä... oon kattellu että jokku on laittanu nokka pyörän toiste päin.
toivottavasti joku tajus.

mulla nokka ei onneksi jää pyörän ja sen ajotuspellilevyn väliin. ei edes paria milliä...
joojoo. anteeksi. oli ihan pakko alkaa kielipoliisiksi..
ainiin. ohc:n nokkaa ei saa tehtyä pyörästä.
