Sivu 1/1

ohc:n nokka pyörästä

Lähetetty: 17 Marras 2005 20:32
Kirjoittaja tane
jääkö teillä nokka pyörän ja sen ajoitus pellilevyn väliin rakoo??? itellä on pari milliä... oon kattellu että jokku on laittanu nokka pyörän toiste päin.
toivottavasti joku tajus. :roll:

Lähetetty: 17 Marras 2005 21:11
Kirjoittaja VesQ
Juu jos nokkapyörä tai se levy (en muista kumpi) on väärinpäin niin se levy ei puristu siihen väliin ja jää löysälle. Nokkapyörä silleen päin että teksti/numerosarjat on koneeseen päin. Ja levy siten päin että se "kaareutuu" reunoilta koneeseen päin

Lähetetty: 18 Marras 2005 16:47
Kirjoittaja Aksu
Oliskos kellään muistikuvaa kuinka paljon asteissa tuolla käänämisellä pystyy muuttamaan ajoitusta kun laittaa hampaan verran ennakkoa/myöhäisemmälle ?

Lähetetty: 20 Marras 2005 10:28
Kirjoittaja Sierratuning
Yksi hammas nokkapyörässä on jotain 10 asteen luokkaa. Ja huhun mukaan vaihtamalla apuakselin (virranjakajan) pyörän ja nokkapyörän paikaa ajoitus muuttuu puoli hammasta eli n.5astetta. Näillähän saa ajotuksen jo + - 2.5 astetta kohdalleen.

Re: ohc:n nokka pyörästä

Lähetetty: 20 Marras 2005 11:52
Kirjoittaja mynok
tane kirjoitti:jääkö teillä nokka pyörän ja sen ajoitus pellilevyn väliin rakoo??? itellä on pari milliä... oon kattellu että jokku on laittanu nokka pyörän toiste päin.
toivottavasti joku tajus. :roll:
mulla nokka ei onneksi jää pyörän ja sen ajotuspellilevyn väliin. ei edes paria milliä... :lol:

joojoo. anteeksi. oli ihan pakko alkaa kielipoliisiksi..

ainiin. ohc:n nokkaa ei saa tehtyä pyörästä. :oops: