Sivu 1/1

ford vv kaasarin säätö

Lähetetty: 17 Marras 2005 17:32
Kirjoittaja late
Eli pitäisi päästöjä saada pienemmiksi eli seosta laihemmalle,katsastusta varten.Mutta kumpaan suuntaa escortin muuttuvakurkkusen kaasarin seos ruuvia pitää kääntää?

Lähetetty: 17 Marras 2005 18:20
Kirjoittaja sjii
Olisit ottanut sopivankokoisen ruuvarun joukkoon ja säätänyt noi päästöt katsastuksessa.

Lähetetty: 17 Marras 2005 18:26
Kirjoittaja janzamar
auki=enemmän ilmaa,kiinni=enemmän bensaa.
noin 2.5 auki=aika lähellä oikeaa..?

Re: ford vv kaasarin säätö

Lähetetty: 17 Marras 2005 18:28
Kirjoittaja Herkko
late kirjoitti:Eli pitäisi päästöjä saada pienemmiksi eli seosta laihemmalle,katsastusta varten.Mutta kumpaan suuntaa escortin muuttuvakurkkusen kaasarin seos ruuvia pitää kääntää?
Ruuvaa kiinni päin niin laihalle menee.
Konttorilta pois tullessa ruuvaa takasi
jos meinaa nykiä sopan puutteessa. :wink:

Lähetetty: 17 Marras 2005 18:30
Kirjoittaja Herkko
jaa,Janza oli 2 minuuttia nopeampi :)

Lähetetty: 17 Marras 2005 18:48
Kirjoittaja late
ok,kiitokset

Lähetetty: 17 Marras 2005 18:52
Kirjoittaja janzamar
meni vaan ristiin nuo heitot herkon kanssa,arpominen jatkuu :lol:

Lähetetty: 17 Marras 2005 18:59
Kirjoittaja VesQ
Yleensähän kaasareissa tyhjäkäyntipiirissä kulkee bensaa eli se ruuvi rajoittaa kanavaa jossa bensa kulkee, eli kun ruuvaa kiinnipäin niin neula tukkii kanavaa enemmän jolloin saa laihalle päin ja taas kun aukipäin pyörittää niin kanava aukeaa enemmän jolloin saa rikkaammalle

Lähetetty: 17 Marras 2005 19:03
Kirjoittaja janzamar
2-1,ja enemmistö on kyllä oikeassa,just noinpäinhän se toimii :wink:
sorry taas tämä hapuilu.. :oops:

Lähetetty: 17 Marras 2005 19:51
Kirjoittaja late
juu ja soitin asiaa yheltä ford mekaanikolta ja sano et kiinni päin.