Sivu 1/1

Kaasuläppäkotelo

Lähetetty: 16 Marras 2005 13:04
Kirjoittaja Gameboy
Itelläni on tommonen 105 heppanen ford escort 1.8 ruisku. Suunnittelin vaihtavani siihen XR3i-mallin suuremman kaasuläppäkotelon. Miten vaihto luonnistus? Kokemuksia?

Re: Kaasuläppäkotelo

Lähetetty: 16 Marras 2005 14:41
Kirjoittaja markkul
Gameboy kirjoitti:Itelläni on tommonen 105 heppanen ford escort 1.8 ruisku. Suunnittelin vaihtavani siihen XR3i-mallin suuremman kaasuläppäkotelon. Miten vaihto luonnistus? Kokemuksia?
Tarkoitatko nyt läppärunkoa? Luuletko, että siitä on hyötyä? Onko vakio läppärunko sitten ahdistava? Epäilen. Jos laitat isomman, niin saattaa käydä niin, että paineen muutos kiihdytettäesa on liian nopea, kun läppä aukeaa ja ruisku ei oikein pysy perässä ja mennään laihalle. Eli hunompaan suuntaan.

Vai tarkoitako pelkästään sitä boksia, mikä on imusarjan päällä? Sen vaihdosta ei liene hyötyä. Tosin en kyllä tiedä miten se vaikuttaa, jotain vaikutusta sillä on. Se tarkoitus on kai tasata imupulsseja.

Lähetetty: 16 Marras 2005 18:51
Kirjoittaja Mandoliini
Mikä paja myy englannissa noita isompia läppäkoteloita?

Mahtaakohan käydä Sierraan :wink:

Lähetetty: 16 Marras 2005 22:13
Kirjoittaja markkul
orkkis rungon sisähalk on 36mm ja tuo isompi on 45mm.
No joo. Ai siinä on noin pieni! Sitten voikin ahistaa. Itellä on tossa Sierrassa 65mm:n.

Jos jotain kiinnostaa, niin toivottavasti tuossa kuun loputtua tulee myytäväksi yksi 2,8l kone (jossa siis tommonen läppärunko). Pelkkää läppärunkoa en varmaan viiti myydä.