Kaasuläppäkotelo
Lähetetty: 16 Marras 2005 13:04
Itelläni on tommonen 105 heppanen ford escort 1.8 ruisku. Suunnittelin vaihtavani siihen XR3i-mallin suuremman kaasuläppäkotelon. Miten vaihto luonnistus? Kokemuksia?
Tarkoitatko nyt läppärunkoa? Luuletko, että siitä on hyötyä? Onko vakio läppärunko sitten ahdistava? Epäilen. Jos laitat isomman, niin saattaa käydä niin, että paineen muutos kiihdytettäesa on liian nopea, kun läppä aukeaa ja ruisku ei oikein pysy perässä ja mennään laihalle. Eli hunompaan suuntaan.Gameboy kirjoitti:Itelläni on tommonen 105 heppanen ford escort 1.8 ruisku. Suunnittelin vaihtavani siihen XR3i-mallin suuremman kaasuläppäkotelon. Miten vaihto luonnistus? Kokemuksia?
No joo. Ai siinä on noin pieni! Sitten voikin ahistaa. Itellä on tossa Sierrassa 65mm:n.orkkis rungon sisähalk on 36mm ja tuo isompi on 45mm.