Sivu 1/1

205 -lohko

Lähetetty: 19 Helmi 2011 11:36
Kirjoittaja ReissuReki
Ken tietää mistä tuota alakertaa on löytynyt vakiona, voisitko vinkata tähän?

Re: 205 -lohko

Lähetetty: 19 Helmi 2011 11:45
Kirjoittaja duckworth
ReissuReki kirjoitti:Ken tietää mistä tuota alakertaa on löytynyt vakiona, voisitko vinkata tähän?
Ruisku-ohc ja Cosworth YBB- koneista aina, myös suurimmasta osasta Sierran kaasutin-ohc-moteista. Jos tätä meinasit?

Re: 205 -lohko

Lähetetty: 19 Helmi 2011 12:05
Kirjoittaja ReissuReki
Juuri tämä tieto oli hakusessa, kiitosta!

Re: 205 -lohko

Lähetetty: 19 Helmi 2011 14:46
Kirjoittaja ReissuReki
duckworth kirjoitti: Ruisku-ohc ja Cosworth YBB- koneista aina, myös suurimmasta osasta Sierran kaasutin-ohc-moteista. Jos tätä meinasit?
Mitäs muuta alakertaa näissä Sierran 2l kaasutin ohc moottoreissa on puolestaan esiintynyt?

Re: 205 -lohko

Lähetetty: 19 Helmi 2011 16:13
Kirjoittaja country sedan
Kaikki 2litraset ohari Sierrat taitaa olla 205 lohkolla, tullut tuotantoon melkolailla samaan aikaan Sierran kanssa 20 lohkon tilalle.
Sinänsä aivan turhaa höyryämistä koko 205, keston kannalta ei merkittävää eroa vanhaan 20 lohkoon.
4WD Cossun 200 lohko on sitten oma lukunsa.

Re: 205 -lohko

Lähetetty: 21 Helmi 2011 23:02
Kirjoittaja emax
country sedan kirjoitti: Sinänsä aivan turhaa höyryämistä koko 205, keston kannalta ei merkittävää eroa vanhaan 20 lohkoon.
4WD Cossun 200 lohko on sitten oma lukunsa.
Samoilla linjoilla. Vakioporauksella tai 92mm ei suurta eroa kestävyydessä. 94mm on riski rajoilla jo molemmissa, 205 lohkot kestää paremmin, 20 lohkot huonommin, mutta poikkeuksiakin on puolin ja toisin.
205 on muutaman kilon painavampi kuin 20 lohko, en oo tutkinu mistä kohtaa.