Sivu 1/1

Faceliftiä mk5 (special HB) > Mk 6 Apuja.

Lähetetty: 08 Tammi 2011 15:41
Kirjoittaja Nix4
Morjesta,

Elikkä tällästä tässä suunnittelin että sais ton mk5 vm.94 escon faceliftattua puskurin ja konepellin vaihdolla mk6 ksi...

Kysymys kuuluukin: Onko kukaan aikaisemmin tehnyt näin ?, Onko noiden valot samanlaiset eli pitäneekö nekin vaihtaa samaan rytinään?, Onnistuuko vaihtaminen tyyliin "pulttaa vanhat irti ja uudet tilalle" eli, onko kiinnikkeet yms samanlaiset...

Sitten ei sattuisi kellään olemaan nurkissa pyörimässä konepeltiä ja puskinta ylimääräisenä. (mielellään punaista)

Re: Faceliftiä mk5 (special HB) > Mk 6 Apuja.

Lähetetty: 11 Tammi 2011 00:34
Kirjoittaja ecso

Re: Faceliftiä mk5 (special HB) > Mk 6 Apuja.

Lähetetty: 11 Tammi 2011 11:50
Kirjoittaja jsel
Vaihtoon menee AINAKIN konepelti, puskuri, etulokasuojat, lukkopelti ja valot.

Re: Faceliftiä mk5 (special HB) > Mk 6 Apuja.

Lähetetty: 11 Tammi 2011 21:39
Kirjoittaja orkkisgt
kaveri teki tommosen. lokasuojia ei vaihtanut kun ero vain vilkun reijissä. muuten meni vaihtoon konepelti/puskuri/umpiot.

Re: Faceliftiä mk5 (special HB) > Mk 6 Apuja.

Lähetetty: 11 Tammi 2011 22:03
Kirjoittaja jsel
orkkisgt kirjoitti:kaveri teki tommosen. lokasuojia ei vaihtanut kun ero vain vilkun reijissä. muuten meni vaihtoon konepelti/puskuri/umpiot.
Etuvalot on eri muotoiset. Eikö sinne jää ikävät kolot vilkun yläpuolelle? Eikö lukkopeltiäkään tarvinnut vaihtaa, eli osuiko valojen kiinnikkeet ja konepellin lukko samoihin kohtiin? Itsekin olen nimittäin faceliftiä joskus suunnitellut.

Re: Faceliftiä mk5 (special HB) > Mk 6 Apuja.

Lähetetty: 13 Tammi 2011 19:02
Kirjoittaja TwentySeven
ah, joku pastesikin entisen raadon topicin jo.

melko simppeli homma tuo liftaus.

lokarit, konepelti, puskuri, umpiot.
sekä hinauslenkki pitää katkaista. väärällä puolella muistaakseni tms..