Sivu 1/1

type 9 välitykset

Lähetetty: 31 Loka 2005 14:30
Kirjoittaja mukila
Elikkäs onko diesel type 9 laatikossa eri välitykset, kuin bensavehkeisten?Entäs onko mt 75 laatikossa minkälaiset välitykset. Sierrojen laatikoista puhutaan.

Lähetetty: 31 Loka 2005 14:59
Kirjoittaja lalli69
Tommoset välitykset löysin diisseli type9:lle

Ykkönen - 3.90
Kakkonen - 2.28
Kolmonen - 1.38
Nelonen - 1.00
Vitonen - .816

Lähetetty: 31 Loka 2005 15:40
Kirjoittaja Tinde
Bensakoneet
3.65:1
1.97:1
1.37:1
1:1
0.82:1

Eli 1. ja 2. on diisseli askissa eri, noi muiden pykälien erot johtunevat ihan vaan desimaalien pyöristyksistä(?)

Lähetetty: 31 Loka 2005 20:13
Kirjoittaja lalli69
1. 3.36
2. 1.81
3. 1.26
4. 1.00
5. 0.825

Siinä vielä V6 ysityypin välitykset.

kiitos

Lähetetty: 31 Loka 2005 21:04
Kirjoittaja mukila
kiitoksia vaan. jos vielä löytys ton mt75 välitykset?

Lähetetty: 31 Loka 2005 21:11
Kirjoittaja lalli69
Tämmöset löyty, joskin nää on scorpoin 2,0 Dohc:n

1. 3,89
2. 2,08
3. 1,34
4. 1,0
5. 0,82

Lähetetty: 31 Loka 2005 21:54
Kirjoittaja VesQ
Jaa pitäisi varmaan jostain metsästää v6 type-9 tuohon ekkeriin kun näyttää aavistuksen 1 olevan pidempi. Melkeen voisi sanoa että tuo ykkönen on aivan turha. Ei kerkeä kun kytkimen nostaa ja heti saa pykältää kakkosta. Tai sitten harvempi perä niin saisi kierroksiakin laskettua kun tuo 3.89 tahtoo vähän "huutaa"

Lähetetty: 31 Loka 2005 22:13
Kirjoittaja overboost
Jos et laita neloskoneen laatikkoa, niin kytkinakselia/silmälaakeria muokkaamaan.

Lähetetty: 31 Loka 2005 22:16
Kirjoittaja VesQ
Jaa nii juu siinä oli vielä sellainenkin, muistelin vaan että kytkinkoppa olisi ollut erilainen. Noo kyllä tuolla ajelee tuolleenkin

Lähetetty: 01 Marras 2005 02:10
Kirjoittaja Eemeli
VesQ kirjoitti:Jaa pitäisi varmaan jostain metsästää v6 type-9 tuohon ekkeriin kun näyttää aavistuksen 1 olevan pidempi. Melkeen voisi sanoa että tuo ykkönen on aivan turha. Ei kerkeä kun kytkimen nostaa ja heti saa pykältää kakkosta. Tai sitten harvempi perä niin saisi kierroksiakin laskettua kun tuo 3.89 tahtoo vähän "huutaa"
Saas nähdä mitä mä sil ykkösel teen... type-9(STW) ja nissanin 4.88:1 perä, siis 2koppasessa.

Jotku rakenne paperit väittää et tuos sierra STW type-9 olis eri välitykset ku muis... tietääkö joku??

l

Lähetetty: 01 Marras 2005 11:39
Kirjoittaja mukila
No niin. Taidampa laittaa mk2 escorttiini ton type9 laatikon. Ykkösen rattaat v6 laatikosta, niin ei tarvii muokata sitä kytkinakselia.

Re: l

Lähetetty: 01 Marras 2005 14:57
Kirjoittaja country sedan
mukila kirjoitti:Ykkösen rattaat v6 laatikosta, niin ei tarvii muokata sitä kytkinakselia.
Jätkä on taikuri.

Re: l

Lähetetty: 01 Marras 2005 15:31
Kirjoittaja overboost
country sedan kirjoitti: Jätkä on taikuri.
Saa "vähän" koneistaa :lol:

Re: l

Lähetetty: 01 Marras 2005 18:16
Kirjoittaja Eemeli
overboost kirjoitti: Saa "vähän" koneistaa :lol:
Jep... eikös ne rattaat ole yhtä ja samaa sen akselin kans. :wink:

jaa

Lähetetty: 02 Marras 2005 12:55
Kirjoittaja mukila
no hyvä tietää. :oops:

Re: type 9 välitykset

Lähetetty: 21 Touko 2009 21:25
Kirjoittaja jndx
Itse tossa pari päivää sitten purin 4wd hännän pois laatikosta ja en ole ikinä ennen avannut type 9 laatikkoa, niin ei kellään sattuisi olemaan kuvia että miten päin osien pitäisi siellä olla?:D Tarkotus siis laittaa 2wd häntä tilalle

Re: type 9 välitykset

Lähetetty: 21 Touko 2009 21:51
Kirjoittaja Tinde
:?:
Nehän on erilaiset.

Re: type 9 välitykset

Lähetetty: 22 Touko 2009 10:53
Kirjoittaja jndx
joo.. joutu vaihtamaan pari muutakin osaa 2wd:stä, mutta nytten tuli seuraava ongelma. Onko 2wd kardaani sama kutoskoneessa ja nelosessa? Ainakin kutosen ja nelosen laatikot on saman pitusia