Sivu 1/1

Ka: hammastanko

Lähetetty: 28 Loka 2010 12:00
Kirjoittaja sepo2
Uutena Fordistina. Onko vm 2000 Ka:n vuotava = insinöörin hylkäämä hammastanko korjaamaton paikka? Vainko uudella matka jatkuu? Uuden hinta töineen nostaa ajokin arvon roimasti!

Re: Ka: hammastanko

Lähetetty: 28 Loka 2010 16:14
Kirjoittaja Taunus/Sierra
Purkaamolta tietysti luulis.. tai avk:lta.

Re: Ka: hammastanko

Lähetetty: 01 Marras 2010 19:22
Kirjoittaja sepo2
Juu käytetty osa kiinnostaa,mikäli vain löytyisi; ovat hupaa purkuosinakin. Lisäkysymyksenä: mistä löytäisi netistä varaosa eli hajoituskuvan hammastanko/ohjaustehostinsysteemistä?

Re: Ka: hammastanko

Lähetetty: 10 Marras 2010 20:50
Kirjoittaja FLEKU
Itse tuon kokeneena,kokeile tietty ensin täältä jos löytyisi joltain,purkaamoltakin noita saa,mutta osaavat niistä pyytää ja ei varmuutta vuotamattomuudesta.Ja ajattelit varmaan että jos itse korjaisi kun kuvia kyselit,mutta näytti tekemättömältä paikalta kun tuota tutkin,ei oikein purkene ja tiivisteitä ei pysty vaihtaa.Toki jos onnistuu niin neuvoja vaan tännekin päin,tallissa yks vuotava jemmassa.

Re: Ka: hammastanko

Lähetetty: 06 Tammi 2011 14:14
Kirjoittaja karij
joitakin tankoja saa pilattua väärällä öljyllä. jos joutuu lisäämään öljyä niin katsoo että tulee oikeaa eikä mitään tallista löytyvää "punaista" vaihteistoöljyä tms joka polttaa tiivisteet

Re: Ka: hammastanko

Lähetetty: 06 Tammi 2011 14:47
Kirjoittaja yritäedes
Tuossa pari kuvaa venäläisiltä sivuilta:
http://www.numcat.ru/ford/4/1275956/1277635/
http://www.numcat.ru/ford/4/1275956/1277768/

Ups! - olikin noin vanha aihe...

Re: Ka: hammastanko

Lähetetty: 06 Tammi 2011 19:40
Kirjoittaja FLEKU
hyvät kuvat,mutta ei noidenkan mukaan oikeen mielestäni pysty purkamaan tuota keskiosaa mihin ratti akseli tule,siitä mistä vuoto alkaa.Tuo voi olla totta että öljyllä voi pilata myös,mutta mielestäni nestettä tuskin lisätään ennenkuin vuotaa,eli tuskin tehtaalla vääriä litkuja sinne laitettu.Joku suunnittelu virhe tai vastaava,heikko kohta.