Sivu 1/1
Escorttiin cossun tekniikka
Lähetetty: 26 Syys 2010 23:10
Kirjoittaja tire
Escorttiin (-94) cossun tekniikka, mistä voisi katsella pelkkiä moottoreita??
Re: Escorttiin cossun tekniikka
Lähetetty: 27 Syys 2010 02:07
Kirjoittaja Krisse
EDIT: Ei peekeje mitä saissea, eihän tähän viiti vastata edes läpällä.
Re: Escorttiin cossun tekniikka
Lähetetty: 27 Syys 2010 16:29
Kirjoittaja ft79
=fiestaan formulan moottori

Re: Escorttiin cossun tekniikka
Lähetetty: 30 Syys 2010 21:46
Kirjoittaja Cosworth_
Meinasitko tehdä etuveto cossun oikeen vai oiken mittavan rojektin

Re: Escorttiin cossun tekniikka
Lähetetty: 30 Syys 2010 22:36
Kirjoittaja samiharju
94 escortilla ja cosworthilla ei ole oikeestaan mitään yhteistä, joten kovin helppo muunnos ei ole..
Re: Escorttiin cossun tekniikka
Lähetetty: 30 Syys 2010 22:40
Kirjoittaja Fordson-Riesa-87
onnea

Re: Escorttiin cossun tekniikka
Lähetetty: 03 Loka 2010 11:06
Kirjoittaja kujis
Tee se lämppärinmoottoriremppa ensin, ja ala tähän vasta sitten...

vitsivitsi
Re: Escorttiin cossun tekniikka
Lähetetty: 03 Loka 2010 13:18
Kirjoittaja Billie
eihän tommoses etuveto ekkeris ole edes kunnon kardaalitunnelia
Re: Escorttiin cossun tekniikka
Lähetetty: 03 Loka 2010 19:21
Kirjoittaja jsel
Billie kirjoitti:eihän tommoses etuveto ekkeris ole edes kunnon kardaalitunnelia
Sepä se, ja siihen mihin tarvis tasauspyörästö laittaa on bensatankki...
Re: Escorttiin cossun tekniikka
Lähetetty: 03 Loka 2010 22:25
Kirjoittaja Fordson-Riesa-87
Mun käsittääkseni tässä on hieman hommaa saada edes kilpiin jos on edes mahdollista.!?
Ja muutenki hieman liikaa töitä ja muutoksia jos ei sitten ole mahdottoman hyvät vehkeet, arviolta ajattelis että melkein kannatais ostaa aito cossu esco.

Re: Escorttiin cossun tekniikka
Lähetetty: 03 Loka 2010 22:30
Kirjoittaja ft79
eikös cossu ole jonkun verran pidempi kun normi esco?
cossuhan on tehty ihan eri pohja levylle..muistelisin että jonkun 3cm pidempi että
on saatu mahtumaan toi 16v turbo twincam ohc keulalle..
Re: Escorttiin cossun tekniikka
Lähetetty: 03 Loka 2010 23:16
Kirjoittaja emax
Pohjalevy ja alusta ainakin osittain perustuu 4x4 cossu sierraan. Joten muuta samaa ei normi escortin kanssa ole kuin saman näköisyys, joten sitä ei voi käyttää vertailu autona. Tehokkain taitaa olla rs2000i, ja sen tehot ei riitä laiskimmankaan (205hp) coswortin moottorille.
Jos sen moottorin vaan saat autoon kiinni ja poikkeuslupahakemus menee läpi niin onnea projektille. Mutta mieluumin ehdottaisin vaikka 2,0 duratecciä moottoriksi.