Ongelmana on yksi musta johto vailla osoitetta... Johdon ja akun plussan välille antaa täyden jännitteen, eli johto on siis jo toisesta päästä maissa. Kun tutkin piipparilla, totesin sen menevän laturin töpseliin (yhteen kolmesta pinnistä/liuskasta). Johdon päässä on pyöreäkenkäabiko, mutta akun miinukseen se ei tule. Minne kyseisen piuhan kuuluu mennä?
Vastausta ei löytynyt piirikaavioista, eikä johtoja seuraamalla. Ko. johto irtosi tuon pakosarjan irroituksen aikana.
Oireina tässä on ettei yksikään auton sähkölaite toimi.
Auto -84, Sierra OHC, kaasutin.
Sierran johto vailla osoitetta...(ohc)
Sierran johto vailla osoitetta...(ohc)
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Sierran johto vailla osoitetta...(ohc)
Vastaan itse itselleni, tutkin vanhoja valokuvia (joita yli 200 tullu näpsittyä...), niin plussaan tuo musta johto kuitenkin menee... 

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER