Sivu 1/1
RS2000 Keskuslukon piuhat
Lähetetty: 19 Loka 2005 18:09
Kirjoittaja Mr.x3m
Pari piuhaa hakusessa, kyseessä siis -95 RS2000 ja etin keskuslukon sulku johtoa ja avausta olisikos violetti ja valkoinen siinä oven liittimessä? Pitäisi vaan hälytintä varten tietää ja kytkentöjä on monia mikä on esim negatiivinen ohjaus? "negative controls" vai meinaako tuo päinvastaista kytkentää? Häly on muuten toiminnassa luultavasti

ja +30 johto? +15 lähtee virtalukosta ainakin. Muutenkin tulevaisuutta varten jonkin näkönen FAQ olisi hyvä?`
****Edittiä valkoisessa piuhassa ei ole jännitettä kun ovet ovat kiinni lukossa niissä on jännite mikä helvatun kytkennän tuohon tekee hälyssä on negatiivinen ohjaus****
Lähetetty: 19 Loka 2005 23:04
Kirjoittaja Kessi
Tämmöset tiedot lainasin jäsen-puolen ohjeista (escort-94-->)... Luulis olevan samat piuhojen värit myös rs2000:ssa
avaus: valko/violetti
lukitus: kelta/musta
Lähetetty: 20 Loka 2005 20:14
Kirjoittaja Mr.x3m
Jees iso kiitos, mutta hööms..kaks piuhaa per toiminto?
Lähetetty: 20 Loka 2005 20:35
Kirjoittaja Sultzi
Varmaankin tarkoitti niiden olevan kaksivärisiä.
Lähetetty: 20 Loka 2005 21:00
Kirjoittaja Mr.x3m
heh..jeps...noh 13h duunia takana syytetään sitä jookos?

Lähetetty: 25 Loka 2005 15:55
Kirjoittaja Mr.x3m
Jos vielä pikku vastauksen saisi

voinko ohjata suoraan kytkemällä piuhat hälystä noihin johtoihin? eli onko noi päävirta piuhat vai releen ohjaus piuhat?
Lähetetty: 29 Loka 2005 15:48
Kirjoittaja Mr.x3m
Ei kyseiset piuhat mitään tehneet..kokeilin suoraan vetää +12v niille mutta ei ainakaan ovia ohjanneet ja ei löytyny ku toinen noista väri johdoista kokeilin myös violettia mutta ei se sekään ollut..
Lähetetty: 29 Loka 2005 16:41
Kirjoittaja Regu
Itellä menee keskuslukon ohjaus juurikin tuohon valko violettiin piuhaan ja omasta autostani tuon värisiä piuhoja menee 2kpl per ovi
alempaan taisin laittaa niin alkoi toimia.
Lähetetty: 29 Loka 2005 17:00
Kirjoittaja TeRoK
Todennäkösesti ne kyseiset johdot on maajohtoja. Eli jännite tulee kokoajan ja maita katkotaan. Sitä sillä negatiivisella ohjauksellakin tarkoitetaan. Koita mitä tekee kun lyöt maihin kyseisen johdon... Jos et siis ole kykeneväinen niitä mittaamaan.

Lähetetty: 31 Loka 2005 09:08
Kirjoittaja Mr.x3m
Sitä samaa miettisin negatiivisella ohjauksella..en vain keksinyt mitään järkeä miksi niitä ohjattaisiin niin

vielä vähän sähköistä ongelmaa miten mä tarkistan että käynnistyksen esto oikeesti toimii?
Lähetetty: 31 Loka 2005 20:06
Kirjoittaja Megado
no helposti jos olet kytkenyt sen niinkuin ohjeissa sanotaan (siis hälyttimen)
Meet autoon ja pistät hälyt päälle ja kokeilet käynnistää avaimella. simppeliä eikö totta

Lähetetty: 01 Marras 2005 10:38
Kirjoittaja Mr.x3m
En kytkenyt hälyn estoa, tarvii jonkun lisäkapulan väliin että sen saa toimimaan meinasin tota auton omaa estoa..
Lähetetty: 01 Marras 2005 22:30
Kirjoittaja Megado
Mr.x3m kirjoitti:En kytkenyt hälyn estoa, tarvii jonkun lisäkapulan väliin että sen saa toimimaan
Ettei lisäkapula olis tavallinen rele

Lähetetty: 02 Marras 2005 09:36
Kirjoittaja Mr.x3m
Ei tossa oli releet merkattu ihan releen symbolina, toi oli joku oikea yksikkö.
Lähetetty: 02 Marras 2005 17:00
Kirjoittaja TeRoK
Eikös ton alkuperäsen ajoneston pitäs olla toiminnassa sillopn kun on ovet lukossa. Eli meet autoon ja lyöt ovet lukkoon ja koitat startata.
Siinä voi kyllä olla semmonen tupla lukitus että täytyy jonkun ulkopuolelta laittaa se lukkoon.
Lähetetty: 06 Marras 2005 22:40
Kirjoittaja Mr.x3m
****Edittiä valkoisessa piuhassa ei ole jännitettä kun ovet ovat kiinni lukossa niissä on jännite mikä helvatun kytkennän tuohon tekee hälyssä on negatiivinen ohjaus****