Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Juu elikkä tuollanen 1.6L OHC Riesa olis pihas mutta olis kirjaimellisesti riesaakin, eli ongelma olis kyseinen, auto käy ja kukkuu tyhjäkäyntiä mutta voimat on kateissa osittain jos noissa nyt voimaa ylipäänsä on ja sitten kun ajossa heittää vapaalle esim risteykseen tultaessa tai muutenkin niin auto sammuu miltei välittömästi.. mutta jarruun ei tarvitse koskea että auto sammuisi.. saa kyllä pidettyä käynnissä jos kaasua painaa mutta sehän ei ole tarkoitus normaalisti kuitenkaan mutta auto tosiaan käy tyhjäkäyntiä silloin kun sen starttaa mutta sitten se ei käy kun ajossa laittaa vapaalle ja laskee kaasun tai kun tulee risteykseen ja laskee kaasun sekä vaihtaa vapaalle, kipinä tulee ja johdot on vaihdettu sekä tulpat on hyvät, kaasari on weberin ja antaa soppaa koneelle, vikaa on koitettu selvittää ja selvittää ja nyt aletaan olla jo avun tarpeessa.. eli neuvoja kaivataan ja toivotaan että niitä annetaan, ja selvennyksiä tms saa kysellä
-Takaveto=parasveto-
Nykyinen Ford Sierra 1.6 (isompaa nopee)
Ollut: Opel Kadett, Mitsu Colt, VW Golf II
suodatin vaihdettu myös ja ilmanputsari?
kaasarin kiinnitys tiukka,haiseeko bensa?
imusarja tiukasti kiinni?
veikkaan melkein kaasaria kumminkin eniten..
no bensa pumppu on uusittu, ilman putsari on hyvä, tulpan johdot yms vaihdettu, kaasaria kokeiltu myös toista, pannu saa kipinän ja saa ainetta siksi vika onkin hitusen mystinen, koska käy kuitenkin mutta on laiska ja sammuilee kun ajossa vaihtaa vapaalle ja laskee kaasun..
-Takaveto=parasveto-
Nykyinen Ford Sierra 1.6 (isompaa nopee)
Ollut: Opel Kadett, Mitsu Colt, VW Golf II
säädetty on suuntaan jos toiseen ja kyllä sen saa käymään vaikka pienemmilläkin kierroksilla tosin ei välttämättä aina kovin "hereesti" mutta ei auta vaikka tyhjäkäynti olis 1500rpm niin silti se sammuilee..
-Takaveto=parasveto-
Nykyinen Ford Sierra 1.6 (isompaa nopee)
Ollut: Opel Kadett, Mitsu Colt, VW Golf II
no johan menee kummalliseksi
mites latauspuoli?laturin kiinnitys ehjä,johdot kunnolla siellä päässä?
onko moottorin tuenta kunnossa eli pääsekö heilumaan paljon kun on matalat kierrokset?
josko joku johto pääsee heilumaan tai laturilta loppuu hetkeksi virta ja sitä kautta sammuu..?
ei ole ollut kyseisen kaltaisia ongelmia eli kaikki pöhää niinkun pitää paitsi itse kone ei vain käy enää aiemmin mainituissa tilanteissa.. sehän se tässä niin kinkkistä onkin.. ja kaasari on tällä hetkellä Weber DGAV käsiryyppynen ja pitäisi kuulema olla kyseiseen yksi parhaiten sopivia, ja toinen millä on kokeiltu oli weber DFTH..
-Takaveto=parasveto-
Nykyinen Ford Sierra 1.6 (isompaa nopee)
Ollut: Opel Kadett, Mitsu Colt, VW Golf II
tämä on kaikkien mielestä itseni mukaanluettuna täysin älytöntä ja mahdotonta ,mutta mulla on ollu ainakin kolmessa taunuksessa sama vika,oon vaihtanu startin herätejohdon uuteen ja on alkanut pysyä käynnissä..en tiedä mihin oon osunut laittaessa.
mutta sekin on helppo ja suht nopea juttu kokeilla..eikä ainakaan haittaa tee.
vai sellaista meinaat.. mietin vain että miten se sitten mahtaisi asiaan vaikuttaa mutta mistä noista riesoista tietää tuntuu olevan nuo ongelmat foorteis enemminkin ominaisuus kuin vika
-Takaveto=parasveto-
Nykyinen Ford Sierra 1.6 (isompaa nopee)
Ollut: Opel Kadett, Mitsu Colt, VW Golf II
sepäs siinä just kun ei siinä ole mitään järkeä
en tosiaan tiedä miksi ne autot alkoi pysyä käynnissä ,mutta kolmessa kappaleessa kumminkin..
onko putsari talviasennossa?
kyseisen putsarikotelon mallissa ei ole "talvi asentoa" vaan ilman otto torvi menee pakosarjan yläpuolelle muutaman sentin päähän pakosarjasta eikä tuossa kun oli vielä hitusen lämpimämpi niin asiaan ollu mitään vaikutusta, eikä silläkään onko kone kylmä vai lämmin. Tiedä sitten mikä on.. tuntuu siltä että helpointa vaihtaa autoa
Korjaus edelliseen.. on kyllä sellaisessa talvi asennossa että ottaa ilman pakosarjan päältä.
-Takaveto=parasveto-
Nykyinen Ford Sierra 1.6 (isompaa nopee)
Ollut: Opel Kadett, Mitsu Colt, VW Golf II