Fiesta 1.6 Efi -89 moottorinvaihto
Lähetetty: 09 Loka 2005 20:39
Vihdoin -89 ässäfiestaan koneen -90 ekkeristä. Mukavasti tuli vääntöä lisää. Koneessa tuntuu kuitenkin puutumista täyskaasulle mentäessä, se jotenkin arpoo, kun lataa kaasupolkimen pohjaan. Pitääkö paluupuolen bensalinja vaihtaa isommaksi, se kun nyt sattupi olemaan hiukan ohuempi kuin pumpulta tuleva linja. Nostaako liikaa bensanpainetta?
Kiekkamittarin piuhan boxilta kytkin vanhaan jakajan vihreään, mutta mittari näyttää liian vähän. Väärä johto vai väärä mittari?
Nelipisteruisku, EEC-4 boxi, Lamda-anturilla, EI kattia enää, suorasytkä, kaikki piuhat on kiinni kunnolla.
Pumppuna on Boshilainen k-jetronicin pumppu, riittääkö teho? Rauhallisella kaasunkäytöllä kone vetää mukavasti, eikä nyi ollenkaan.
Ilmanputsariksi tulee vapaavirtaussuodatin, kun ei sinne pellinalle muu enää mahdu.
Kiekkamittarin piuhan boxilta kytkin vanhaan jakajan vihreään, mutta mittari näyttää liian vähän. Väärä johto vai väärä mittari?
Nelipisteruisku, EEC-4 boxi, Lamda-anturilla, EI kattia enää, suorasytkä, kaikki piuhat on kiinni kunnolla.
Pumppuna on Boshilainen k-jetronicin pumppu, riittääkö teho? Rauhallisella kaasunkäytöllä kone vetää mukavasti, eikä nyi ollenkaan.
Ilmanputsariksi tulee vapaavirtaussuodatin, kun ei sinne pellinalle muu enää mahdu.