Riittääkö leka vai kutsuuko paalain?
Lähetetty: 29 Maalis 2010 19:31
Elikkäs nyt olis uudenkarheeseen Fiesta 1,1 -94 yksipisteruiskuun ilmaantunu ikävähkö käyntivika, joka vielä pahentuu kaiken aikaa.
Ensioireet ilmaantuivat sydäntalvella, jolloin Fiesta ei tahtonut käynnistyä ellei sitä sitten lämmittänyt vähintään yhtä kauaa kuin vaimoa papin aamenen jälkeen. Sen jälkeen auto alkoi herätä vihreisiin arvoihin ja sammutti itsensä aina liikennevaloihin kuten paraskin hybridi. Eli tyhjäkäyntiongelma paheni pikkuhiljaa ja nyt sitä ei ole enää ollutkaan pitkään aikaan. Tähän asti auto kävi ajaessa normaalisti, mutta nyt uskollinen sotaratsuni on alkanut osoittamaan uupumisen merkkejä jo ajossakin, eli tahtoo hyytyä.
Käynnistymisongelmakin on koko ajan pahentunut eikä se meinaa enää onnistua ilman huumaavien aineiden ruiskuttamista ilmanottoon. Polttoainesuodatin on vaihdettu, pumppu tuntuisi tunkevan löpöä, tulpat vaihdettu 10tkm sitten ja ilmanputsari vast'ikään. Ilmavuotojakin koitin etsiskellä niitä löytämättä. Raippaakin on yritetty antaa kierrosten muodossa, mutta lopputuloksena oli ainoastaan se, että venttiilikopan kannen ruuvit löystyivät niin että meinasivat pudota.
Onko siis aika antaa ihmisen parhaalle lemmikille viimeinen voitelu ja kuollettava ruiske vai löytyykö jostain joku taikanappi, jota kopauttamalla miss Fiesta herää uuteen kukoistukseen. Leimaa olisi ensi syksyyn, joten muutaman kuukauden tekohengitys olisi kiva ylläri.
Ford Fiesta 1,1, auto jossa saksalainen laatu ja viimeistely yhdistyy amerikkalaiseen raakaan voimaan.
PS: hätä on todellinen, vaimo vaatii vaihtamaan Volvo 440:een!?!
Ensioireet ilmaantuivat sydäntalvella, jolloin Fiesta ei tahtonut käynnistyä ellei sitä sitten lämmittänyt vähintään yhtä kauaa kuin vaimoa papin aamenen jälkeen. Sen jälkeen auto alkoi herätä vihreisiin arvoihin ja sammutti itsensä aina liikennevaloihin kuten paraskin hybridi. Eli tyhjäkäyntiongelma paheni pikkuhiljaa ja nyt sitä ei ole enää ollutkaan pitkään aikaan. Tähän asti auto kävi ajaessa normaalisti, mutta nyt uskollinen sotaratsuni on alkanut osoittamaan uupumisen merkkejä jo ajossakin, eli tahtoo hyytyä.
Käynnistymisongelmakin on koko ajan pahentunut eikä se meinaa enää onnistua ilman huumaavien aineiden ruiskuttamista ilmanottoon. Polttoainesuodatin on vaihdettu, pumppu tuntuisi tunkevan löpöä, tulpat vaihdettu 10tkm sitten ja ilmanputsari vast'ikään. Ilmavuotojakin koitin etsiskellä niitä löytämättä. Raippaakin on yritetty antaa kierrosten muodossa, mutta lopputuloksena oli ainoastaan se, että venttiilikopan kannen ruuvit löystyivät niin että meinasivat pudota.
Onko siis aika antaa ihmisen parhaalle lemmikille viimeinen voitelu ja kuollettava ruiske vai löytyykö jostain joku taikanappi, jota kopauttamalla miss Fiesta herää uuteen kukoistukseen. Leimaa olisi ensi syksyyn, joten muutaman kuukauden tekohengitys olisi kiva ylläri.
Ford Fiesta 1,1, auto jossa saksalainen laatu ja viimeistely yhdistyy amerikkalaiseen raakaan voimaan.
PS: hätä on todellinen, vaimo vaatii vaihtamaan Volvo 440:een!?!