Sivu 1/1

Ohc ropleema.

Lähetetty: 22 Maalis 2010 23:15
Kirjoittaja ford-86
Eli kyseessä on 2.0 kaasari oohoocee sierra pari kuukautta ajelin no sit rupes huohottamaan purin koneen ja kappas yhdestä männästä puuttui renkaitten (puristus sekä öljyrenkaan) välistä paloja ajattelin että samaha tuo on porauttaa millin ylikokoon ja tilasin Kobelsmichdit kasasin koneen pari viikkoa ajelin ja se pääs lämpinä käymään niin siitä ei menny kuin pari päivää ja taas sama homma huohottaa pirusti ja eikun 4-pytyn männässä sama vika sekä öljyrenkaista puuttui ns "uloimmalta/korkeimmalta" kohdalta pieniä paloja useammasta männästä. Eikä kyseisellä lohkolla ole ajettu kuin ~160 000km, niin ja mainittakoon vielä että vaihdoin aikasemmin 1,6l kannen jossa suuremmat pakovenat ja viilattu muistaakseni imukanavia. Elikkäs laihallahan se varmasti on pyörinyt mutta johtaako se tälläiseen? Entäs voisiko millään muotoa olla lohkossa valu vika tms. ? ? :shock:

Re: Ohc ropleema.

Lähetetty: 23 Maalis 2010 19:06
Kirjoittaja jaska74
ford-86 kirjoitti:Entäs voisiko millään muotoa olla lohkossa valu vika tms. ? ? :shock:
voishan se olla, mutta sillon se ois luultavasti tehny tota uudesta asti..
mä lähtisin hakeen vikaa öljynkierrosta

Re: Ohc ropleema.

Lähetetty: 23 Maalis 2010 20:09
Kirjoittaja Aksu
Onkos saanut kierroksia tuon 1.6L kannen kanssa ?
Oliko kansi vakio korkuinen vai viellä laskettu ?
Onko laskettu paljon puristukset mahtaa olla.

Re: Ohc ropleema.

Lähetetty: 23 Maalis 2010 22:47
Kirjoittaja RS2600
joo 1.6 kansi ,eli kovempi ruttu ,sit jos vähän on seokset laihanpuoleiset+vähän sytkä pielessä+vähä rivakampaa käskemistä ,eipä se vakio valumäntä muuta tarvii :?

Re: Ohc ropleema.

Lähetetty: 23 Maalis 2010 22:54
Kirjoittaja country sedan
Se nelonen on koneen kuumin sylinteri, että ei mikään ihme että murahtaa ekana varsinkin jos rotta on käynyt muissakin pytyissä. Säädöt kohilleen niin alkaa kestää.
Laihalla+liikaa ennakkoa=naulaa varmasti ja lopputulos on kuvatunlainen.

Re: Ohc ropleema.

Lähetetty: 24 Maalis 2010 14:53
Kirjoittaja ford-86
Tarkastelin tarkemmin mäntiä niin kolmosen männässäkin halkema. 11pintaan puristukset, kantta ei ehkä ole laskettu, en muista varmaksi ei ole rakentamani. Ja sytty oli alkuun pielessä hommasin ajotuslampun ja laitoin kohdillensa+vähän aikasempaan. Mainittakoon vielä että kone pääsi lähes keittämään päivä/pari ennen leviämistä, se varmaan edes auttanut tapahtumaa.