Sivu 1/1

RS2000 laittoa

Lähetetty: 28 Syys 2005 18:50
Kirjoittaja Mr.x3m
Pitäisi alkaa säätämään tuota RS2000:sta, eli kyseessä on -95 RS2000 sauber edition joku jossain väitti että sauber editionissa olisi normaalia RS2000 18hp enemmän mutta mitään faktaa asialle en ole saanut :( tavote olisi halvalla päästä tuonne 200hepon toiselle puolelle ahtaminen ei käy kyseeseen..neuvot ja muut avut otetaan vastaan.

Lähetetty: 28 Syys 2005 18:53
Kirjoittaja turbiiniriesa
halvalla ei yli 200hv tuosta saa :wink:

Lähetetty: 01 Loka 2005 17:27
Kirjoittaja Mr.x3m
Jotain hinta heittoa mitä tehdä ja mitä ei vääntää väkisin, ei se raha nyt niin ongelma ole mutta aika on.

Lähetetty: 01 Loka 2005 20:27
Kirjoittaja Monkku

1: Putkisto
2: Katti pois
3: EGR pois ja pakosarjan muokkaus.
4: Ilmansaanti

Tuossa noi halvat ja yleisimmät viritystoimenpiteet.
Lainaus oli Cosworth & RS Clubilta. Ja tässä linkkiä ulkomaille jos lontoon murre taipuu.

http://www.RS2000-16v.com

Lähetetty: 01 Loka 2005 21:55
Kirjoittaja Jaakko85
noo nuilla nyt ei varmaan vielä montaa heppaa taiota, mutta rahaakaan ei vielä kauheana mene.

Lähetetty: 01 Loka 2005 23:31
Kirjoittaja Monkku
ei niin, mutta ei se rs2000:n virittäminen ole halpaakaan.... :roll:

Lähetetty: 02 Loka 2005 11:24
Kirjoittaja JesseT
kansi kaivettavaksi, läppärungot, lisää puristuksia, ja ohjelmoitava moottorinohjaus. Pitäisi olla 200hv kasassa jos ei raakoja virheitä tehdä. Leimamies ei tosin tykkää jos -92 jälkeiseen autoon on tehty yhtään mitään wunderbaumia ihmeellisempää.

Lähetetty: 02 Loka 2005 13:50
Kirjoittaja Mr.x3m
Tosta ohjelmoitavasta moottorin ohjauksesta mielelläni kuulisin lisää, eli ohjelmoitava lastu? VAG:in autoihin olen noita säätänyt mutta ei ole hajuakaan missä edes fordeissa on portti? hintoja tiedossa? ketä myy lastuja? Kansi rempan saan viikolla tehtyä siitäkin mielelläni kuulisin lisää joltain.

Lähetetty: 02 Loka 2005 14:41
Kirjoittaja Jaakko85
Mr.x3m kirjoitti:Tosta ohjelmoitavasta moottorin ohjauksesta mielelläni kuulisin lisää, eli ohjelmoitava lastu? VAG:in autoihin olen noita säätänyt mutta ei ole hajuakaan missä edes fordeissa on portti? hintoja tiedossa? ketä myy lastuja? Kansi rempan saan viikolla tehtyä siitäkin mielelläni kuulisin lisää joltain.
Tai kokonaan auton alkuperäisen moottorinohjauksen korvaaminen täysin säädettävällä moottorinohjauksella.

Lähetetty: 02 Loka 2005 15:06
Kirjoittaja Mr.x3m
Oliskos linkkiä johonkin projektiin? missä sijaitsee portti? millä liittimillä toimii? kysymyksiä useita ;)

Lähetetty: 02 Loka 2005 21:22
Kirjoittaja grebe
Tässä varmaan tarkoitettiin Hestec- tai muuta vastaavaa moottorinohjausjärjestelmää. Linkki: http://www.sci.fi/~hestec2/hestec/tietoa.htm

Eli etsitään apukuskin jalkotilasta se pistoke (portti), seurataan johtoja ja korvataan johtojen päästä löytyvä mötikkä uudella ehommalla.

Lähetetty: 02 Loka 2005 21:29
Kirjoittaja Regu
Koska tavoitteena taisi olla edullinen viritys niin laitetaampas tälläinen http://www.finsquirt.net/forum/ yleensä vaan nälkä kasvaa syödessä ja tuokaan ei ole enää edullinen :D

Lähetetty: 03 Loka 2005 21:19
Kirjoittaja Monkku
Eiköhän toi MS oo aikas edullinen verrattuna esim. Hestec?? :roll: ja eipä taida zetecin nokatkaan olla kovin halpoja...

Lähetetty: 03 Loka 2005 23:06
Kirjoittaja Jaakko85
Monkku kirjoitti:Eiköhän toi MS oo aikas edullinen verrattuna esim. Hestec?? :roll: ja eipä taida zetecin nokatkaan olla kovin halpoja...
vaan n.10krt halvempi..

Lähetetty: 04 Loka 2005 14:08
Kirjoittaja grebe
Monkku kirjoitti:Eiköhän toi MS oo aikas edullinen verrattuna esim. Hestec?? :roll: ja eipä taida zetecin nokatkaan olla kovin halpoja...
Jos edes zetecin nokat RS2000:sen kanteen sopivatkaan.

Lähetetty: 04 Loka 2005 20:17
Kirjoittaja racer_
aiheeseen liittyen. olen ostamassa 2000RS:ään uutta putkistoa. Minkä kokoinen ja merkkinen olis hyvä? onko suosituksia. ja hinta olis hyvä saada tietää.

Lähetetty: 04 Loka 2005 20:52
Kirjoittaja Regu
grebe kirjoitti: Jos edes zetecin nokat RS2000:sen kanteen sopivatkaan.
No jos en väärin muista niin zetecci ja tuo rs2000 kone on ihan eri moottoriperhettäkin

Lähetetty: 04 Loka 2005 22:27
Kirjoittaja Monkku
Regu kirjoitti: No jos en väärin muista niin zetecci ja tuo rs2000 kone on ihan eri moottoriperhettäkin
niinpäs olikin. Eli ei mene zetecin nokat. Mutta ei ne kuitenkaan halvat ole... :roll:

http://www.needforspeed.co.uk/pages/sbv ... Type=CAM02

Lähetetty: 04 Loka 2005 22:31
Kirjoittaja Regu
Onnistuisikohan vanhoista nokista muokata kireämmät järkevällä summalla, eikä niin kuin zeteceissä että maksaa enemmän kuin uusi nokkasarja.

Lähetetty: 14 Marras 2005 18:29
Kirjoittaja SamiH
Vieläkös herra virittelee...

Lähetetty: 14 Marras 2005 23:09
Kirjoittaja VesQ
Regu kirjoitti:Onnistuisikohan vanhoista nokista muokata kireämmät järkevällä summalla, eikä niin kuin zeteceissä että maksaa enemmän kuin uusi nokkasarja.
No pystyyhän niitä vakionokkia hiomaan ja täyttöhitsaamaan, luulisi ainakin jos ei ole jotain ihmeellistä ainetta. Sitä en tiedä kuinka helppo hiomalla on ruveta nokan asteita muuttamaan mutta nostoa ainakin

Ei sekään ilmaista ole mutta kohtuullisissa hinnoissa, siihen sitten karkaisu yms päälle ja kesto ei ole alkuperäisen luokkaa mutta kai nekin ajaa asiansa. Hyödystä ei sitten ole tietoa, voi olla että ei pelkkä nokan nosto auta mitään ilman muita toimenpiteitä (puristukset, nokan asteet, kanavat, ennakko yms perusjutut)