Sivu 1/1

1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 06 Maalis 2010 13:18
Kirjoittaja jkk1986
Eli mitä kyseiseen muutokseen tarvitaan onko yleensäkään mahdollista toteuttaa..?
:oops:

Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 06 Maalis 2010 14:14
Kirjoittaja samiharju
aivan erilaiset. etuvetoescortin rs2000 kone on sukua sierran dohc koneelle ja zetec cvh:lle. mitä vikaa zetecin kannessa on?

Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 06 Maalis 2010 14:56
Kirjoittaja jkk1986
tarkoitus olis lähteä hakemaan lisää potkua koneeseen. olisin saanut rs2000 kannen halvalla.. miten lähtisit itse konetta rakentamaan jos tavoitteet on 145-155hv. konetta en viitsisi vaihtaa ja kohtuu edullisesti pitäis päästä, tilat ja tarvikkeet on tehdä itse.

Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 06 Maalis 2010 15:37
Kirjoittaja Sierra2.3-16v
Nää on aina nää "halvalla, itte, +50 hp" ihan tuhoon tuomittuja. Halvalla ei saa hyvää, halvalla ei saa tehoo, itte tekemällä harvoin saa tehoo jos ei oo tietotaitoo. Autokin kuulostaa vähäpäästöiseltä, jolloin aika moni keino saada tehoa halvalla ja helpolla jää käyttämättä, halvemmaksi tulee vaihtaa se auto sellaiseen RS2000 escortiin, jossa on sen verran valmiiki jo tehoa.

Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 06 Maalis 2010 15:51
Kirjoittaja jkk1986
oppirahat täytyy aina maksaa.. :lol: ei sitä muuten opi..! ja se on tiedossa että se on työn ja tuskan sekä rahan takana saada täsät se hv määrä mitä tavoittelen. anakin imusarja,ilmanmassamittari sekä kaasu läppä kannattaa vissiin pistää vaihtoon.

Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 06 Maalis 2010 16:40
Kirjoittaja teme69
Tulee kyllä taatusti halvemmaksi vaihtaa suoraan rs2000:n tekniikka paikalleen. Samalla saat myös kestävämmän vaihteiston kytkimen yms. Vähemmän tuosta tekniikan vaihdosta on myöskin vaivaa, kuin siitä että kaivelee nykyisestä padasta saman tehon irti. Projektit on tietysti aina kivoja! =)

Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 06 Maalis 2010 22:08
Kirjoittaja xtaaviankka
Tarviit 2000 DOHC lohkon, rs2000 peltipakosarjan, ruiskuboxin, ja ehkä suuttimet ja laatikon. Vetareista ei ole tietoo onko erit.

Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 06 Maalis 2010 22:20
Kirjoittaja koskar
xtaaviankka kirjoitti:Vetareista ei ole tietoo onko erit.
Eikö ne noissa voimamiesmalleissa oo omansa, että jos tuo 1.8 Zetecci on joku 105/115hp niin vetarit varmaan tarvii vaihtaa, mutta jos tuo aihio on XR3i niin siinä pitäisi olla jo MTX75?

Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 06 Maalis 2010 22:38
Kirjoittaja Soundsystem
koskar kirjoitti: Eikö ne noissa voimamiesmalleissa oo omansa, että jos tuo 1.8 Zetecci on joku 105/115hp niin vetarit varmaan tarvii vaihtaa, mutta jos tuo aihio on XR3i niin siinä pitäisi olla jo MTX75?
Moottorityypistä päätellen kyllä olisi kyseessä MTX75 joka on aikalailla turhankin yleinen laatikko zeteceissä.

Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 06 Maalis 2010 23:21
Kirjoittaja koskar
Soundsystem kirjoitti: Moottorityypistä päätellen kyllä olisi kyseessä MTX75 joka on aikalailla turhankin yleinen laatikko zeteceissä.
Kertoiko viestiketjun aloittaja nykyisen autonsa moottorityypin jossain? Mennyt sitten se kohta ohi multa.

Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 07 Maalis 2010 02:18
Kirjoittaja ohc205
No otsikkohan jo kaiken kertoo..

Helpointa on laittaa 2,0 zetec, megaruisku ja peltisatsi+putkisto

Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 07 Maalis 2010 08:11
Kirjoittaja xtaaviankka
Juu, 2.0 Zetecistä ei saa suoraan 150hv niin kuin on rs2000 koneessa jo vakiona.

Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi

Lähetetty: 07 Maalis 2010 13:09
Kirjoittaja jkk1986
juu tuo 105 heppainen versio on.