Sivu 1/1
Type-9
Lähetetty: 21 Helmi 2010 21:28
Kirjoittaja klasu78
Onks 2.0 koneen peräs sama type-9 ko kutosessa??
Meinaan vaan et sopiiko tuon nelipyttysen laatikko kuutosen jatkeeks, jos siihen vaan vaihtaa kytkinkopan, vai onko jotakin muuta eroa?? Entäs toi dieselin laatikko??
Onks nois kaikis sama kytkinakselin silmälaakerin halkaisia? Ja onks kytkinlevyis samanlainen rihloitus??
Re: Type-9
Lähetetty: 22 Helmi 2010 12:10
Kirjoittaja K A R I
Ainaki ennen on sopinu mut sitä ei muista enää että oliko niitä levyjä useammala poori luvula!
Re: Type-9
Lähetetty: 22 Helmi 2010 13:25
Kirjoittaja Herkko
Diesel Sierran/Granadan laatikko käy,kun
tosiaan vaihtaa sen kytkinkopan.
Neloskoneesta ei käy,muuten kuin
kytkinakselia jatkamalla,se kun on
kutoseen liian lyhyt.
Kutosissa myös esiintyy 13 tai 15 mm
silmälaakeria,dieselin laatikossa se on 15 mm.
Scorpion nelosen levy oli
ainakin samalla poorilla
kun dieselin 9:ssä.
Re: Type-9
Lähetetty: 22 Helmi 2010 16:52
Kirjoittaja K A R I
Sen kytkin akselin voi kyllä vaihtaa nelos koneen lodjuun!
Re: Type-9
Lähetetty: 22 Helmi 2010 21:04
Kirjoittaja Herkko
Kyllä kaikki tietenkin rakennettavissa on.
Katsoo vaan ettei yritä sekoittaa 5v/4v akseleita,
ne ei käy yksiin.
Eri asia on,mikä olisi pointti ottaa
kutosen tai dieselin laatikosta
akseli,jos sen laatikon vois
asentaa paikalle suoraankin...
Jatkoholkkia sen sijaan ovat
jotkut käyttäneet ko.tapauksessa.
Ps.kytkinvipu on myös sitten
erinlainen nelosessa ja kutosessa.
Re: Type-9
Lähetetty: 25 Helmi 2010 09:25
Kirjoittaja klasu78
Ok. Tämä valkaisi jo paljon asiaa.
Mulla 2.0 automaatti granu ja oon ajatellu siihen heittää 2.8 koneen ja 5-vaihteisen laatikon.
mulla on ennestään 4-vaihteinen kuutosen laatikko, ni siitä saan sit sopivasti kytkinkopan ja sen käpälän kytkimeen, kunhan saan hommattua laatikon ja ilmat lämpiää tekniikanvaihtoa ystävällisemmäksi.
Kiitos vastauksista!