Fiesta MKII täristää

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Aamukasa
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Heinä 2005 09:00
Paikkakunta: ESPOO

Fiesta MKII täristää

Viesti Kirjoittaja Aamukasa »

Joo eli vähän täristää... Painotus on katottu ja on ihan ok... Mikäköhän muu siihen vois vaikuttaa? Toisella puolella on pieni välys lakrussa mut se on erittäin pieni (haittaakohan?) Iskarit on vähän finaalissa mut leimasta meni läpi mut vaikuttaakohan se? Jos joku voisi autaa :)
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

no jos on tasapainotettu niin olettais että renkaan kunto on muutenkin nähty siellä..kyllähän se laakerin välys vaikuttaa,ja kaikki väljyydet osaltaan.
vaan kyllä itelläkin vähän ratti vatkaa,aivan uudet eturenkaat jne,aavistuksen kiero etuvanne..mutta ei varsinaisesti haittaa,samat vanteet oli kiinni edellisessä autossakin,eikä vatkannut renkaan vaihdon jälkeen yhtään.että hakusessa on itelläkin,etupäässä silmämääräisesti ainakin aika tuoretta osaa..
ei sieltä mitään junia t...
Aamukasa
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Heinä 2005 09:00
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja Aamukasa »

No itse olen rengas-alalla töissä. Ja itse tasapainotin. Alut ja renkaat on 2-3 vkoa vanhat eli kunnossa on. Ei yhtään pysty- eikä sivuttais-heittoa. Eikä oo mitkään pinnotus renkaat ihan kunnolliset on. Ajattelin jos jollain ois kokemusta kun joku joskus puhui jostain ohjauksen "ristinivelestä(?)" tai jostain mikä sen yleensä aiheuttaa tai jotain.
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

hyvä kun muistutit,pitää kerätä romikselta oma talteen ennenkun
loppuraato lähtee kuusakoskelle :lol:
ei sieltä mitään junia t...
Vastaa Viestiin