Sivu 1/1

Erilaiset CVH:t

Lähetetty: 25 Syys 2005 20:31
Kirjoittaja Qtka
Eli tuli tehtyä semmonen huomio että 1.6 CVH:ta on kahdenlaisella kannella/männillä :shock: .... Tänään kaivelin ylös semmosen missä on sydämen muotoiset palotilat ja melkein tasapäiset männät :? .... luulin että nuita on vain 1.4 CVH:ssa.... Tarve oli hemi palotilalliselle kannelle :cry: .... sitten se varsinainen kysymys eli: Eroaako tuo sydän palotilallinen tuosta hemi palotilallisesta muuten kuin kannen ja mäntien osalta? Onko esim kiertokanget, lohko ja kampiakseli samanlaiset? Onkos tuosta sydän palotilallisesta kannesta viritys kokemuksia? huonompi/parempi kuin hemi kansi...

Lähetetty: 26 Syys 2005 09:13
Kirjoittaja JesseT
86- eteenpäin olevat kaasarikoneet on noilla sydämenmuotoisilla palotiloilla. Viripotentiaalia on jopa enemmän mutta vakiona huonompi ja vaatii rajusti enemmän töitä viripotentiaalin saavuttamiseksi. 1.6 CVH koneissa muuttui moni pikkuasia 86 joten kaikki osat ei mene ristiin. 86-eteenpäin hemi/sydän perusmoottoreissa ei ole muita oleellisia eroja kuin männät ja kansi.

Lähetetty: 27 Syys 2005 09:02
Kirjoittaja Qtka
No mitähän tuolle kannelle kannattaa tehdä? Miten saa esim. puristuksia helposti, vai saako ollenkaan? Onko kanavat paljon erilaiset kuin vanhemmassa?

Lähetetty: 30 Syys 2005 18:11
Kirjoittaja Qtka
Kertokee kertokee.... Eli kanget lohko ja kampiakseli samanlaisia?

Lähetetty: 30 Syys 2005 20:50
Kirjoittaja Brenda
itse en tiedä CVH moottoreista oikeastaan mitään.
tänään ostin 1.8 CVH sierran, jonka pistän lihoiksi.
kuulemani mukaan 1.8 takaveto CVH on ainoa cvh moottori mistä öljypohja sopii suoraan zetecin lohkoon.
1.6 CVH sierrasta ei sovi, aivan eri pulttijako ja päätykaarien muodot.

Lähetetty: 30 Syys 2005 21:39
Kirjoittaja VesQ
Ja ilmeisesti siitä sitten edelleen escorttiin tai corttiinaan :D