Sivu 1/1

kaasutin koneeseen ruisku

Lähetetty: 12 Helmi 2010 13:59
Kirjoittaja cvh_1,6
tarveis pientä vinkkiä mitä tartee ottaa huomioon
kun vaihtaa cvh kaasutin koneeseen ruiskun

Re: kaasutin koneeseen ruisku

Lähetetty: 12 Helmi 2010 21:29
Kirjoittaja koskar
Tarkenna nyt vähän kuinka pientä vinkkiä? Esim. "osta kokonainen mk5 CVH EFi ja laita romut siitä" vastaa jo aika moneen kysymykseen?

Re: kaasutin koneeseen ruisku

Lähetetty: 13 Helmi 2010 10:12
Kirjoittaja xtaaviankka
Oikeastaan tarviit kannen johon sopii cvh-ruisku, ellei sitten ole 1-pisteruisku. Virranjakajan tilalle tulppa ja bensapumpun tilalle tulppa. Lohkoon tarvit hall-anturin paikan, joka tehdään poraamalla ja ruiskuvauhtipyörän. Ruisku-johtosarjan ja ohjausboxin. Jos kyseessä cvh-kone. Hall-anturin paikan voi toteuttaa monella eri tapaan.

*Muokattu* Helpoinmalla pääsee hankkimalla ruiskukoneen suoraan, varsinkin jos nuo palotilat on erilaiset kansissa, männän muotoilu pitää vastata kansia.

Re: kaasutin koneeseen ruisku

Lähetetty: 17 Helmi 2010 18:36
Kirjoittaja cvh_1,6
kiitokset avusta

Re: kaasutin koneeseen ruisku

Lähetetty: 18 Helmi 2010 20:25
Kirjoittaja ohc205
Helpommalla pääset kun laitat sinne k-jetronikin jostain xr3i escosta/ 1600i orionista. Tankin joudut myös vaihtaan. Mutta se 4-piste efi on kyllä parempi viritys mielessä. 1-piste.ruiskut kannataa suosiolla unohtaa.