Sivu 1/1

Kaasaritietoutta kaivataan!!

Lähetetty: 06 Helmi 2010 14:49
Kirjoittaja arei
Eli mahtaako TLDM kaasarin imusarjaan sopia DG(A)V kaasari? Lähinnä se pulttijako ja vaijerin sopivuus kiinnostaa, bensalinjojen eron tiedän. Niin ja kyseessä on CVH-moottori.

Vastausta kaipailtaisiin pikaisesti, Kuukkeli ei osannut auttaa ja toi vanha TLDM vuotaa jo niin lahjakkaasti että alkaa kulutus huimaamaan. :D

Re: Kaasaritietoutta kaivataan!!

Lähetetty: 06 Helmi 2010 15:13
Kirjoittaja country sedan
Suoraan ei käy, dgav on isolla jaolla imusarjassa pikkujako.

Re: Kaasaritietoutta kaivataan!!

Lähetetty: 06 Helmi 2010 16:43
Kirjoittaja arei
achsoo... Mahtaako jostain cvh koneesta löytyä imusarja DGAV kaasarille, vai tarviiko siihen väkästellä joku adapterilaippa? Vai mitä mieltä kanssaharrastajat ovat, kannattaako enemmin tehdä huolto tolle vanhalle kaasarille. Olen ainakin ollut siinä käsityksessä että toi DGAV 32/36 olis aika hyvä kaasutin verrattuna noihin alipaineohjattuihin...

Re: Kaasaritietoutta kaivataan!!

Lähetetty: 06 Helmi 2010 20:18
Kirjoittaja Mondeomies
mul olis ylimääräinen kaasari 1,6 cvh escosta. vm. 87.

Re: Kaasaritietoutta kaivataan!!

Lähetetty: 06 Helmi 2010 21:49
Kirjoittaja mk1sierra
Kyllä toi DGAV on paljon parempi kaasutin kun nuo uudemmat, minun mielestä. Hyvän jos löytää niin sillä ajaa pitkään ja huolettomasti..

En tiedä ollenkaan tuosta cvh:n imusarjasta mut yks vaihtoehto on että viet kaasuttimen ja imusarjan koneistamoon niin laittaavat pinnapultit oikeelle jaolle jos välttämättä haluat sen DGAV:n siihen. Ainakin ohc:n imusarjaan se onnistus helposti.