Sivu 1/1
205 vai 200
Lähetetty: 09 Tammi 2010 21:12
Kirjoittaja stingy
elikkäs kysymys kuuluu että kumpaa lohkoa kannattaa käyttää turbo käytös kun nyt en oo saanu tästä selkoo. sen kyllä tiedän et noi isot vapari virittäjä pojat käyttää tota 205 lohkoo mutku osa väittää et 200 ois kestävempi kierukan kanssa? joten mitenkäs tää juttu menee?
Re: 205 vai 200
Lähetetty: 09 Tammi 2010 21:37
Kirjoittaja duckworth
Totta kai tuo 4WD cosan 200 on kestävämpi kuin 205. Sen pystyy putkittamalla poramaan jopa 96mm (kuten tälläkin palstalla on mainittu), ja siihen pystyy asentamaan pitkät pinnapultit, jotka kiinnittyvät vesipohjaan. Onhan noita tarjollakin, aika suolaiseen hintaan vaan ekoja projekteja ajatellen..

Re: 205 vai 200
Lähetetty: 09 Tammi 2010 22:59
Kirjoittaja Aksu
200 on vahvempi.
Jos sellaista 300-350 hakemassa tehoiksi niin se onnistuu kyllä 205 lohkolla ihan varmasti.
Kallis mutta hyvä ratkaisu olis 205,cossun 0,5mm ylikoko männät,cossun veivit,ohc:n kampura,laakereiksi esim. rallyracesta saatavat "kisamallit" noilla saa takuu varmasti kestävän paketin 350 asti ja pitemmällekin.
Mutta jos rahaa on tuhlata niin sitten 200 ja siitä rakentamaan. Tosin se lohko ei tuo yhtään heppoja lisää

Re: 205 vai 200
Lähetetty: 10 Tammi 2010 11:52
Kirjoittaja stingy
ei ku pomo sano et sil on hyllys ylinmääränen 200 lohko ni mietin et lähenkö rakentaa siihen vai tohon koneeseen mikä on kii

elikkä pöllin pomolta sen lohkon ja rupeen haalimaan hiljalleen osia josko sen joskus sit sais kasaan

Re: 205 vai 200
Lähetetty: 10 Tammi 2010 13:53
Kirjoittaja Aksu
No jos kerran sellaisen "saa" niin ilman muuta siitä kannattaa lähteä rakentamaan.
Yleensä ne jotka tuollaisia ovat rakennelleet niin tietävät mitä pitää pyytää noista.
200 hinnalla saa useamman 205 lohkon.
Ja yleensä jos lohko pettää (sylinteri halkeaa pysty suunnassa) niin ei sieltä muuta hajoa,vaivaa vaan kun siirtää tavarat toiseen lohkoon.