Sivu 1/1

ford zetec 1.6 16v

Lähetetty: 08 Tammi 2010 21:51
Kirjoittaja pasi peltonen
elikkä joo.auto ei mennyt päästöistä läpi. hc tyhjäkäynillä 1500 ja kieroksilla 400.selvisi että pakoventtiili paskana.se vaihdettiin ja kävin uudestaan päästömittaukses.nyt arvot oli 1200 ja 77.eli toimi kieroksilla.mitä helvattia :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Re: ford zetec 1.6 16v

Lähetetty: 09 Tammi 2010 00:43
Kirjoittaja teme69
Korkea HC johtuu huonosta palamisesta. Huono palaminen voi johtua mm. matalasta puristuspaineesta, rikkaasta seoksesta, laihasta seoksesta tai ongelmasta sytytyksessä. Aluksi olisi hyvä selvittää mikä on tuo aiheuttaja, niin helpompi etsiä vikaa. Onko puristukset mitattu tuon remontin jälkeen? Millaisia muut arvot? Mitä osaa autoon on jo vaihdettu? Oireileeko auto mitenkään muuten?

Re: ford zetec 1.6 16v

Lähetetty: 09 Tammi 2010 08:04
Kirjoittaja pasi peltonen
ei ol tehty puriste mittausta.tulpat ja suodattimia on vaidettu.puriste paineet oli 4 pytys 5 bar ennen remonttia.entäs jos katti on sökönä?aika hassua et tyhjäkäynillä noin kovat arvot

Re: ford zetec 1.6 16v

Lähetetty: 12 Tammi 2010 11:19
Kirjoittaja pasi peltonen
katti näytti aika tyhjältä.vaihdoin toisen nyt arvot oli tyhjäkäynnil 300 ja kieroksilla 56.jotain pientä viel on :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Re: ford zetec 1.6 16v

Lähetetty: 12 Tammi 2010 12:45
Kirjoittaja Tekno
paljonko lambda-arvo

Re: ford zetec 1.6 16v

Lähetetty: 12 Tammi 2010 13:14
Kirjoittaja pasi peltonen
jotain.1.sekin on uus.

Re: ford zetec 1.6 16v

Lähetetty: 17 Tammi 2010 20:25
Kirjoittaja etuvetoesco
Katohan vielä noi puriste paineet ettei ois jääny remonti jälkee kantamaa ne pakoventtiilit

Re: ford zetec 1.6 16v

Lähetetty: 09 Helmi 2010 11:44
Kirjoittaja pasi peltonen
Vika löytynyt.tarvike lambra ja kaasuläpän asento tunnistin.